Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Η ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ PATRA GOSSIP NEWS .GR



PATRA GOSSIP NEWS : Ας ξεκινήσουμε με την φετινή συνεργασία στο Romeo , αφού μας φιλοξενείς εδώ απόψε . Γυναικοκρατούμενο σχήμα έτσι ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Καταρχάς να σας καλωσορίσω στο Romeo και να σας δηλώσω ότι είμαι πολύ χαρούμενη για την συγκεκριμένη συνέντευξη που πρόκειται να σας δώσω . Τώρα όσον αφορά την ερώτηση σας , να σας πω ότι δεν συμφωνώ με την άποψη σας , αφού ναι μεν οι γυναικείες παρουσίες κλέβουν την παράσταση και τα βλέμματα του κόσμου , αλλά οι αντρικές φωνές ( του Αντρέα , του Σπύρου καθώς και του Γιάννη ) είναι αυτές στις οποίες στηρίζεται το κύριο πρόγραμμα της καλλιτεχνικής επιμέλειας του Romeo και οι οποίες στην ουσία κρατάνε το συγκεκριμένο μαγαζί . 

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Πάντως για τις γυναικείες συνεργασίες λένε πως υπάρχει αρκετή ζήλια και ίντριγκα . Με την Μίνα , την Ελίνα και την Ειρήνη ισχύει κάτι τέτοιο ... ?


ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Κοιτάξτε να δείτε , για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους και για μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας , σαφώς και υπάρχει περισσότερος ανταγωνισμός και ζήλια , ανάμεσα στις γυναικείες συνεργασίες , σε σύγκριση πάντοτε με εκείνες των αντρών . Πάντως στην περίπτωση μας , δεν ισχύει σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο . Με όλα τα κορίτσια διατηρούμε εξαιρετικές σχέσεις , τόσο εντός και εκτός Romeo . Θα σας δώσω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για να καταλάβετε τι εννοώ . Έτσι λοιπόν πολλές φορές έχει τύχει να βγούμε μαζί με όλα τα παιδιά και πραγματικά κάθε φορά που έχει γίνει κάτι τέτοιο εγώ προσωπικά έχω περάσει τέλεια ( χωρίς καμία υπερβολή ) .



PATRA GOSSIP NEWS .GR : Σάσα πως και πήρες την απόφαση , φέτος να εργαστείς στην επαρχία και συγκεκριμένα στην πόλη της Πάτρας ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Για μένα η συγκεκριμένη απόφαση , δηλαδή το να βρίσκομαι για την περσινή και την φετινή σεζόν στην πόλη της Πάτρας και συγκεκριμένα στο νυχτερινό κέντρο Romeo , είναι μια από τις πιο σωστές κινήσεις μου , μέχρι σήμερα , για την οποία είμαι και νιώθω πάρα πολύ περήφανη . Πάντως καθοριστικό ρόλο στην προαναφερόμενη απόφαση μου , έπαιξε ο Παναγιώτης Βασιλειάδης ( ιδιοκτήτης Romeo ) , ο οποίος με το που μου πρότεινε να βρίσκομαι στο μαγαζί του , δεν το σκέφτηκα καθόλου και είπα αμέσως το ναι . 

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Πότε ολοκληρώνονται οι εμφανίσεις σου ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Η αρχική συμφωνία που είχαμε κάνει με του υπεύθυνους του μαγαζιού ήταν ότι λίγο μετά τις απόκριες θα ολοκληρώνονταν οι προγραμματισμένες μου εμφανίσεις στο Romeo . Συγκεκριμένα Σάββατο 3.03.2012 αναμένεται να είναι η τελευταία μου εμφάνιση . Έτσι λοιπόν επί της ευκαιρίας , θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδίας μου , όλους τους Πατρινούς και μη , οι οποίοι από την πρώτη στιγμή με υποδέχτηκαν με τον πιο θερμό και ευχάριστο τρόπο και σε καθημερινή βάση η αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπο μου ( και γενικότερα προς όλα τα παιδιά ) ήταν κάτι το μοναδικό και ανεπανάληπτο .



PATRA GOSSIP NEWS .GR : Συνήθως γύρω από τους επιτυχημένους ανθρώπους , δημιουργείται " αυλή " . Εσύ έχεις νιώσει να μαζεύονται αυλικοί γύρω σου ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ :  Σίγουρα το φαινόμενο αυτό δεν είναι τωρινό και δεν αναφέρεται μόνο σε μένα αλλά γενικότερα σε όλους τους πετυχημένους ανθρώπους . Σαφώς και έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου με έχουν πλησιάσει άνθρωποι μόνο και μόνο για να κερδίσουν από το όνομα της Σάσα Μπάστα . Πάντως είναι καλό στην ζωή να τρως και τα λεγόμενα χαστούκια , αφού μέσα από αυτά μαθαίνεις και σε βοηθάνε ώστε να μην κάνεις τα ίδια λάθη στο μέλλον . Όσον αφορά εμένα σε προσωπικό επίπεδο , πλέον είμαι πολύ πιο προσεχτική και δύσπιστοι στο να εμπιστευτώ κάποιο άτομο και αυτό οφείλεται στις εμπειρίες του παρελθόντος που είχα . Να μην παραλείψω πάντως να σας αναφέρω ότι διατηρώ πολύ καλές σχέσεις και με άτομα που γνώριζα από μικρό παιδί .


PATRA GOSSIP NEWS .GR : Τι είναι που εξοργίζει τους άλλους πάνω σου ... 

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Την συγκεκριμένη ερώτηση , μου την έχουν κάνει και σε άλλες συνεντεύξεις και θα σας απαντήσω και πάλι με τον ίδιο τρόπο . Δηλαδή δεν ξέρω , γιατί κάποιοι άνθρωποι εξοργίζονται τόσο πολύ μαζί μου . Θα σας έλεγα να ρωτήσετε αυτούς καλύτερα .

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Υπάρχει κάτι που έχεις  κάνει στο παρελθόν και σήμερα που μιλάμε το έχεις μετανιώσει ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Υπάρχουν αρκετά πράγματα και καταστάσεις για τις οποίες έχω μετανιώσει ( για διαφόρους λόγους κάθε φορά ) . Είναι πάρα πολύ δύσκολο να καταλάβεις και να  κατανόησης σχετικά με τα αποτελέσματα και τις επιπτώσεις που θα έχει κάποια πράξη σου την χρονική στιγμή εκείνη που την διαπράττεις . Έτσι λοιπόν και στην περίπτωση μου , ορισμένα θέματα δεν μπορούσα να τα κατανοήσω στο παρελθόν αλλά αυτό γίνεται αφού περάσει κάποιο  χρονικό διάστημα . Πάντως να σας πω την αλήθεια , χρειάζονται να κάνεις και λάθη , διότι αυτά στην συνέχεια θα αποτελέσουν οδηγό για την μελλοντική πορεία του καθενός .


PATRA GOSSIP NEWS .GR : Το χρήμα σε έναν άντρα σε ελκύει ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Αν απαντήσω όχι , τότε θα σας έλεγα ψέματα και δεν το θέλω αυτό . Η άποψη μου στο συγκεκριμένο ζήτημα έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν . Όταν ήμουν μικρότερη το να έχει κάποιος άντρας χρήματα με ελκούσε περισσότερο σε σχέση με το παρόν . Πλέον δόξα σόι ο θεός βγάζω και μόνη μου αρκετά χρήματα , με αποτέλεσμα να με ενδιαφέρουν και να με κερδίζουν άλλα χαρακτηριστικά σε κάποιον που θα προσπαθούσε να με κατακτήσει . Για μένα το να είναι κάποιος αυθεντικός αποτελεί το Α και το Ω της υπόθεσης . Επίσης να σας πω ότι με ξενερώνουν απίστευτα οι δήθεν .

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Σάσα ως συνέχεια της παραπάνω ερώτησης , θέλω να μας πεις αν το χρονικό διάστημα αυτό είσαι ερωτευμένη και αν " ναι " με ποιόν ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Είμαι και νιώθω πάρα πολύ καλά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και πραγματικά θεωρώ πως είναι μια από τις πιο δημιουργικές φάσεις της ζωής μου . Τώρα όσον αφορά το άλλο σκέλος της ερώτησης σας , δεν έχω να προσθέσω  κάτι άλλο .

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Για πιο λόγο έκανες προσθετική στήθους ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Ο κυριότερος λόγος που πήρα την απόφαση στο να κάνω προσθετική στήθους , οφείλεται σε ένα ατύχημα που είχα παλιότερα με το αμάξι . Έτσι λοιπόν αναγκάστηκα ( για λόγους υγείας ) στο να βάλω στήθος , διότι μου είχε μείνει ένα σημάδι από την ζώνη του αυτοκινήτου . Δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος .


PATRA GOSSIP NEWS .GR : Τελικά θεωρείς τον εαυτό σου μοντέλο , τραγουδίστρια η παρουσιάστρια ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Από την φύση , είμαι ένας άνθρωπος ο οποίος με οτιδήποτε ασχοληθεί , έχω μάθει να το κάνω με πάθος , με πολύ αγάπη και ζήλο . Μοντέλο δεν θα μπορούσα να θεωρήσω τον εαυτό μου . Αν τώρα κατά διαστήματα με έχετε δει σε κάποιες πασαρέλες , αυτό δεν σημαίνει κάτι . Απλός λόγο ότι διατηρώ εξαιρετικές σχέσεις με τους περισσότερους σχεδιαστές μόδας , πολλές φορές με βλέπεται και σε ρόλο μοντέλου ( σαν guest ) . Το τραγούδι είναι ο κλάδος που με ενδιαφέρει και με ελκύει σε τεράστιο βαθμό . Με την μουσική ασχολούμαι από μικρό κορίτσι και μέσω αυτού , μου δίνεται η δυνατότητα  να εκφράσω τα συναισθήματα μου και να έρχομαι σε επαφή με τον κόσμο , που με αγαπάει και με στηρίζει τόσα χρόνια . Τέλος η παρουσίαση είναι κάτι με το οποίο έχω ασχοληθεί λιγότερο σε σχέση με τους άλλους 2 τομείς , αλλά δεν θα έκλινα την πόρτα σε μια ενδεχόμενη μελλοντική πρόταση . χαρακτηριστικό παράδειγμα της άποψης μου αυτής , είναι η αποδοχή της πρότασης που δέχτηκα να αναλάβω δική μου εκπομπή στο Zougla web tv . 

PATRA  GOSSIP NEWS .GR : Σάσα πόσα χρήματα βγάζεις μηνιαίος ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Χαχαχα ( γέλια ) ... Πλέον με την κατάσταση που ζούμε και βιώνουμε όλοι μας , η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα είναι λίγο έως πολύ θα έλεγα δίκοπο μαχαίρι . Γιαυτό λοιπόν και εγώ δεν θα σας απαντήσω .

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Υπάρχει κάποια πολυτέλεια στην ζωή σου , που δεν μπορείς να στερηθείς ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν μπορώ να στερηθώ . Πάντως στο ερώτημα αυτό , θα πρέπει να σας διευκρινίσω , ότι η απάντηση που θα σας δώσω είναι καθαρά υποκειμενική , αφού η έννοια της πολυτέλειες διαφέρει από άτομο σε άτομο . Για μένα ορισμένα πράγματα ( πολυτέλειες ) που δεν θα μπορούσα με τίποτα να στερηθώ είναι τα παρακάτω : Ένα ωραίο αυτοκίνητο , ένα ακριβό φόρεμα , η περιποίηση των μαλλιών και γενικότερα οτιδήποτε σχετίζεται με την εξωτερική μου εμφάνιση , είναι μόνο κάποια παραδείγματα στα οποία δεν θα μπορούσα να στερηθώ , να  λείπουν από την καθημερινότητα μου .


PATRA GOSSIP NEWS .GR : Αν σου ζητήσω στο σημείο αυτό να μου πεις ένα η περισσότερα άτομα τα οποία έπαιξαν καθοριστικό ρόλο και παράγοντα και συνέβαλαν στο μέγιστο βαθμό  ( για να φτάσεις στο σημείο που βρίσκεσαι σήμερα ) και θα ήθελες να ευχαριστήσεις ...

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω την μητέρα μου , στην οποία οφείλω τα πάντα και είναι το πρόσωπο εκείνο το οποίο με στήριζε και συνεχίζει να με στηρίζει πάντοτε , σε κάθε μου βήμα και προσωπική επιλογή ( καλή η κακή ) . Σας παιδί δεν μου έλλειψε τίποτα και αυτό οφείλεται στις προσωπικές θυσίες της μητέρας μου . Ένα άλλο πρόσωπο στο οποίο οφείλω πάρα πολλά , είναι εκείνο του Πάνου Κοκκίνη ( αρχισυντάκτη του Maxim ) , ο οποίος με ανακάλυψε . Μάλιστα σε αυτόν οφείλω το πρώτο μου εξώφυλλο σε περιοδικό και την περαιτέρω συμμετοχή μου , στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη , το ΟΛΑ . 


PATRA GOSSIP NEWS .GR : Και για να κλείσουμε εδώ , θέλω να μου πεις , αν υπάρχει κάποια ερώτηση , που να μην σου την έχουν κάνει , στις συνεντεύξεις που έχεις δώσει και θες να σου την κάνουν , για να σου δοθεί η ευκαιρία να μοιραστείς με τον κόσμο κάτι δικό σου ... ?

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Θα σας έλεγα ότι σε γενικές γραμμές , μέσω των συνεντεύξεων που έχω δώσει μέχρι σήμερα , μου έχει δοθεί η ευκαιρία και το βήμα , ώστε να μοιραστώ αρκετά πράγματα με τον κόσμο . Άρα λοιπόν στο θέμα αυτό είμαι κατά κάποιο τρόπο νιώθω καλυμμένη . Να σας ευχαριστήσω και πάλι για την συγκεκριμένη συνέντευξη και να ευχηθώ στο Patra Gossip News .gr πάντοτε επιτυχίες , διότι κάνετε αρκετή σωστή και οργανωμένη δουλειά , περιέχοντας αυτή την πινελιά του χιούμορ , που τόσο χρειάζεται ο κόσμος , ειδικά στις εποχές που ζούμε .














Δεν υπάρχουν σχόλια: