Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Ο ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ PATRA GOSSIP NEWS .GR




Ο Νικηφόρος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 24-05-1988. Κατάλαβε από νωρίς ότι η μουσική τον αφορά αλλά ως Δίδυμος που είναι φρόντισε πρώτα να σπουδάσει Φυσική στο πανεπιστήμιο Πατρών. Παράλληλα σπούδασε κλασσική κιθάρα, ντικτέ σολφέζ και αρμονία .Γράφει τραγούδια και το αγαπημένο του είναι το ΥΠΟΣΧΕΣΟΥ που είναι ένα τραγούδι που έγραψε όταν χώρισε με τον πρώτο του έρωτα . Αυτό που υπόσχεται σε εμάς πάντως είναι να κάνει αίσθηση με τα τραγούδια του και να ξεχωρίσει με τη παρουσία και το ταλέντο του. Αυτό που τον χαρακτηρίζει είναι ότι θέλει να πετυχαίνει σε οτιδήποτε κάνει στη ζωή του. Εκτός από το ΥΠΟΣΧΕΣΟΥ τεράστια επιτυχία έχουν σημειώσει και άλλα τραγούδια του , όπως ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΣΟΥ - ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ καθώς και το τελευταίο του τραγούδι το οποίο έχει κατακτήσει τα ραδιοφωνικά charts με τίτλο ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΠΩΣ Μ'ΑΓΑΠΑΣ . Για περισσότερο Νικηφόρο , διαβάστε παρακάτω αναλυτικά , την αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στον Τσίπα Ηλία ... !!!

Κ. Αβραμόπουλος - Τσίπας Ηλίας - ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ...


Patra Gossip News .gr : Νικηφόρε από ποια ηλικία ξεκίνησες την ενασχόληση σου , με το τραγούδι ... ?



Νικηφόρος : Από πολύ μικρή ηλικία κατάλαβα ότι ο χώρος της μουσικής ήταν κάτι το οποίο με γέμιζε απόλυτα και μου έδινε την δυνατότητα να εκφράσω αυτά που ένιωθα μέσα μου , τα συναισθήματα μου . Συγκεκριμένα από τα 10 μόλις χρόνια ξεκίνησα δειλά δειλά να παίζω κιθάρα , ενώ σε μεγαλύτερη ηλικία πραγματοποίησα διάφορες εμφανίσεις στην Πρέβεζα . Πάντως στην πόλη της Πάτρας μου δόθηκε η ευκαιρία να τραγουδήσω για πρώτη φορά , σε επαγγελματικό επίπεδο .






Patra Gossip News .gr : Αν θυμάσαι θέλουμε να μας αναφέρεις πιο ήταν το πρώτο μαγαζί ( κέντρο νυχτερινής διασκέδασης ) όπου τραγούδησες για πρώτη φορά στην πόλη της Πάτρας ... ?


Νικηφόρος : Βεβαίως και θυμάμαι σε πιο κέντρο τραγούδησα για πρώτη φορά . Αυτό άλλωστε είναι κάτι το οποίο ( σε οποιοδήποτε καλλιτέχνη ) του μένει αξέχαστο , αφού αποτελεί την αφετηρία για την πραγματοποιήσει των ονείρων του . Εγώ από την μεριά μου , να σας πω ότι μέσα από το LA NOTE( Σημερινό Romeo ) ξεκίνησε το όνειρο μου , στο χώρο της μουσικής . Οι αναμνήσεις που έχω από το συγκεκριμένο χώρο , πραγματικά θα μείνουν για πάντα αμετάβλητα μέσα στο μυαλό μου . Γενικότερα στην Πάτρα έχω περάσει πάρα πολύ όμορφα χρόνια και δεν είναι τυχαίο ότι την επισκέπτομαι συνεχώς , αφού οι περισσότεροι φίλοι μου , μένουν στην συγκεκριμένη πόλη .

Patra Gossip News .gr : Ποιες είναι οι εμπειρίες που σου έχει αφήσει η συμμετοχή σου στο X - Factor , πριν 3 χρόνια περίπου ... ?

Νικηφόρος : Καταρχάς να σας αναφέρω πως η συμμετοχή μου στο  X -Factor ήταν καθαρά και μόνο προσωπική επιλογή . Μόνος μου , πήρα την συγκεκριμένη απόφαση , δεν με παρακίνησε κανένα άλλο πρόσωπο . Σίγουρα μέσω των συγκεκριμένων reality ο κόσμος έχει την δυνατότητα να σε γνωρίσει καλύτερα και κυρίως σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα , σε σχέση με κάποια άλλη περίπτωση . Γ ' αυτό και πολλοί νεαροί καλλιτέχνες επιλέγουν το συγκεκριμένο δρόμο , αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί διαβατήριο για μια μελλοντική πετυχημένη καριέρα . Θα πρέπει να αποδείξεις ότι πραγματικά αξίζεις , ότι έχεις να δώσεις πράγματα , να εκθέσεις την καρδιά και την ψυχή σου , ώστε ο κόσμος να σε αποδεχτεί και να σε αγαπήσει . Σίγουρα εκτός από τα παραπάνω , χρειάζεται και τύχη , δηλαδή την κατάλληλη χρονική στιγμή να συναντήσεις τους κατάλληλους ανθρώπους . Πάντως το X - Factor για μένα αποτέλεσε μια πολύ καλή εμπειρία .

Patra Gossip News .gr : Αν γυρίζαμε το χρόνο πίσω ( πριν 3 χρόνια ) , θα ξαναπήγαινες στο προαναφερόμενο music reality ... ?

Νικηφόρος : Για τους παραπάνω λόγους που σας ανέλυσα , ναι θα ξαναπήγαινα .



Patra Gossip News .gr : Ξέρουμε ότι το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα βρίσκεσαι σε εξαντλητικούς ρυθμούς επαγγελματικής απασχόλησης , μα αποτέλεσμα τα περιθώρια για προσωπική ζωή να είναι ελάχιστα ...



Νικηφόρος : Θα επιβεβαιώσω απόλυτα το ρεπορτάζ σας . Όντως το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα βρίσκομαι συνεχώς σε υψηλούς ρυθμούς απασχόλησης , αλλά από την άλλη μεριά είμαι πάρα πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος , αφού ασχολούμαι με αυτό που αγαπάω και λατρεύω . Δόξα σόι ο θεός δεν έχω κανένα παράπονο .


Patra Gossip News .gr : Πως θα φανταζόσουν τον εαυτό σου , σε 10 χρόνια από τώρα ... ?

Νικηφόρος : Κοιτάξτε να δείτε , από την φύση μου , είμαι ένας άνθρωπος όπου δεν μου αρέσει να κάνω σχέδια για το μέλλον . Είμαι περισσότερο της άποψης << ζήσε το τώρα >> γιατί δεν ξέρεις ποτέ πως θα έρθουν τα πράγματα στο μέλλον . Παρόλα αυτά όμως αν θα έπρεπε να σας δώσω μια απάντηση , θα σας έλεγα πως σε 10 χρόνια από τώρα , ελπίζω πάνω από όλα να έχω την υγεία μου , αφού είναι πρωταρχικός παράγοντας για την επίτευξη και των υπόλοιπων στόχων . Σε δεύτερο βαθμό εύχομαι να μπορώ και να έχω την δυνατότητα να εργάζομαι σε υψηλό επίπεδο και τα τραγούδια μου , να εμπεριέχουν τον αληθινό στοιχείο του εαυτού μου , που με χαρακτηρίζει σαν άτομο .


Ο ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ απο την σημερινή συνέντευξη ... 

Patra Gossip News .gr : Αν σε ρώταγα να μου πεις , ποιος είναι ο αγαπημένος σου καλλιτέχνης , ποιον θα επέλεγες ... ?



Νικηφόρος : Δύσκολη ερώτηση . Υπάρχουν πολλοί καλλιτέχνες οι οποίοι μου αρέσουν και με έχουν κερδίσει , αλλά αν ήταν να επιλέξω κάποιον ανάμεσα σε όλους αυτούς , θα σας έλεγα τον Γιώργο Μαζωνάκη . Χωρίς καμία αμφιβολία , πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους Έλληνες τραγουδιστές , με τον οποίον μάλιστα είχα την τύχη και την ευλογία να συνεργαστούμε πέρσι στην Θεσσαλονίκη .


Patra Gossip News .gr : Ποίοι είναι οι άμεσοι συνεργάτες σου , στην σύνθεση των τραγουδιών ... ?


Νικηφόρος : Το γεγονός ότι μέχρι στιγμής τα τραγούδια μου , έχουν αγαπηθεί από τον κόσμο οφείλεται κατά κύριο βαθμό ότι είναι μουσικές συνθέσεις , οι οποίες εκφράζουν τα συναισθήματα του κόσμο και έχουν συνδεθεί με προσωπικές στιγμές του καθενός .  Να μην παραλείψω να σας αναφέρω , πως μεγάλο μερίδιο της συγκεκριμένης επιτυχίας , έχουν και οι άμεσοι συνεργάτες μου . Φυσικά αναφέρομαι στους Άρη Κλεισούρα και Κωνσταντίνο Αβραμόπουλο ( μαέστρος Romeo + Πάτρας ) .

Κωνσταντίνος Αβραμόπουλος - ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ...

Patra Gossip News .gr : Η οικονομική κρίση σε έχει αγγίξει ... ?



Νικηφόρος : Σίγουρα και με έχει αγγίξει και μάλιστα τα μπουζούκια και γενικότερα οτιδήποτε έχει σχέση με την νυχτερινή ζωή , από club , μουσικές σκηνές έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα . Άλλωστε δεν είναι τυχαίο , ότι παλιότερα οι άνθρωποι έβγαιναν σε καθημερινή βάση , ενώ τώρα έχουν περιοριστεί μόνο το Παρασκευοσάββατο κυρίως . Δεν χρειάζεται να σας τα αναφέρω εγώ , το συγκεκριμένο φαινόμενο το έχετε παρατηρήσει και 

μόνοι σας .

Patra Gossip News .gr : Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα , ο κόσμος που μπορεί να σε δεί απο κοντά ... ?


Κ.Αβραμόπουλος - Ελίνα Τζουβέκα - ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ...

Νικηφόρος  : Όποιος θέλει να με δει απο κοντά δεν έχει παρά να έρθει στο Messiah . Δεν είμαι μόνος μου , αλλά μαζί μου βρίσκονται ο Λούκας Γιόρκας και ο Θεοχάρης Ιωαννίδης . Επιλέγουμε να λέμε τραγούδια που γουστάρουμε ( ξένα και ελληνικά )  με διάθεση χαλαρή με στόχο να δημιουργήσουμε στο Κολωνάκι ένα στέκι διασκέδασης πολύ νεανικό που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Δεν μας ενδιαφέρει να ανταγωνιστεί ο ένας τον άλλον για αυτό και το πρόγραμμα είναι συλλογικό, εμφανίζομαστε για μεγάλο διάστημα και οι τρείς μαζί μοιράζοντας τους ρόλους ανάλογα με την βασική κλίση του καθένα.



Patra Gossip News .gr : Από το τραγούδι , έχεις βγάλει χρήματα ... ?


Νικηφόρος : Ποτέ μα ποτέ δεν αποτελούσε ως πρωταρχικό στόχο να βγάλω χρήματα , από την ενασχόληση μου , με το τραγούδι . Για μένα σημασία έχει να κάνω αργά και σταθερά βήματα ( με αυτό που ασχολούμαι ) και σίγουρα να έχει απήχηση στον κόσμο , διότι αυτό έχει σημασία . Τα χρήματα έρχονται σε δεύτερη μοίρα , αφού για να πεις " ότι έχω βγάλει λεφτά " θα πρέπει να έχεις μια πολυετή παρουσία σαν τραγουδιστής . Τέλος πάντως , όμως έμενα με ενδιαφέρει να βγάζω καλά τραγούδια . Όλα τα άλλα έρχονται από μόνα τους .

Κ .Αβραμόπουλος - Θ.Γιαννακόπουλος - ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ...

Patra Gossip News .gr  : Από τους Πατρινούς τραγουδιστές με ποιους έχει συνεργασία ... ?



Νικηφόρος : Η πόλη της Πάτρας , έχει μια πολυετή πορεία στο να βγάζει καλές φωνές . Ορισμένες από αυτές θα σας έλεγα ότι είναι  , ο  Σπύρος Πανταζόπουλος , ο  Χρήστος Δαναός , η Ράνια Ράπτη καθώς και πολλούς άλλους . Μάλιστα με αυτούς που σας ανάφερα , είχα συνεργαστεί και μαζί τους , όσο βρισκόμουν στην συγκεκριμένη πόλη .


Patra Gossip News .gr : Δισκογραφικά τι να περιμένουμε από τον Νικηφόρο ... ?

Νικηφόρος : Μετά την κυκλοφορία του πρώτου μου προσωπικού δίσκου , είμαι στην θέση να σας αναγγείλω ότι σε 2 μήνες από τώρα , θα βρίσκεται στα χέρια σας ο δεύτερη δισκογραφική δουλειά μου. Οι συντελεστές θα είναι όπως φαντάζεστε , γνώριμα πρόσωπα . Κλεισούρας , Αβραμόπουλος , Λιωνάκη και εγώ ,  έχουμε αναλάβει το έργο της συλλογής , αξιολόγησης και σύνθεσης τραγουδιών . Περιμένω πως και πως να κυκλοφορήσει το νέο CD , αφού κατά την προσωπική μου άποψη , η συγκεκριμένη δουλειά θα είναι σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο . Ελπίζω πως και ο κόσμος θα έχει την ίδια άποψη με μενα .


Patra Gossip News .gr : Κλείνοντας την συγκεκριμένη συνέντευξη , Νικηφόρε θα θέλαμε να σε ευχαριστήσουμε , για την τιμή που μας έκανες να μιλήσεις στον Τσίπα Ηλία και το Patra Gossip News . Έτσι λοιπόν θα θέλαμε να σου ευχηθούμε τα καλύτερα και πάντοτε επιτυχίες , τόσο σε προσωπικό , όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο ...



Νικηφόρος : Και εγώ από την μεριά μου , θα σας ευχαριστήσω για το γενικό πλαίσιο της όλης συνέντευξης . Πραγματικά πέρασα πάρα πολύ όμορφα και χάρη στην αμεσότητα των ερωτήσεων που μου θέσατε , με κάνατε να νιώσω πολύ άνετα και να σας απαντήσω με απόλυτη ειλικρίνεια . Καλή επιτυχία και σε σας , σε ότι και να κάνετε .

Ο Νικηφόρος στο Patra Gossip News .gr ...

Η.Τσίπας - Νικηφόρος - Κ.Αβραμόπουλος

Κωνσταντίνος Αβραμόπουλος

Τσίπας Ηλίας - Νικηφόρος

Κωνσταντίνος Αβραμόπουλος









Δεν υπάρχουν σχόλια: