Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Αποκλειστική συνέντευξη Παναγιώτης Γιαννακούλιας ( Resident Dj Villa Mercedes ) ...



Ο Παναγιώτης Γιαννακούλιας τα τελυταία χρόνια έχει συνδέσει το όνομα του , στην πόλη της Πάτρας , αποκλειστικά και μόνο με τον τομέα του dj . Το μεγάλο << μπαμ >> το έκανε κατά τη διάρκεια που βρισκόταν στο Deco club . Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα είναι ο κύριος resident dj στο Villa Mercedes Patras . Επίσης να μην παραλείψουμε  ότι έχει διατελέσει ως guest dj στα περισσότερα bar-cafe της πόλης μας , καθώς και εκτός Πατρών . Ορισμένα από αυτά είναι τα παρακάτω : 



Chantant Cafe Bar
  • Mare Mare Beach Bar
  • Orient Express Restaurant Bar
  • Taj Mahal Patras Cafe Bar
  • Taj Mahal Rio Cafe Bar
  • Cocorico Restaurant Bar
  • Mariposa Cafe Bar
  • Sao Beach Bar
  • Poco Poco Beach Bar
  • Decco Club
  • Papaya Club
  • Papaya Space Dance Club Mykonos Experience @ Rio
  • Villa Mercedes Rio Club
  • Villa Mercedes Patras Club

Here are some of the guestings :
  1. Pas Mal Cafe Bar ( Patras )
  2. Lemon Cafe Bar ( Patras )
  3. Blue Lake Beach Bar ( Monasthraki, Nafpaktos )
  4. Mple Beach Bar ( Kourouta )
  5. Argo Beach Bar ( Kryoneri )
  6. Thea Beach Bar ( Kourouta )
  7. Di Oggi Summer Club ( Patras, Carnival 2005 ) 
  8. Madness Club ( Mesologg

Patra Gossip News .gr : Παναγιώτη ως αφετηρία της συγκεκριμένης συνέντευξης , πες μας από ποια ηλικία , ξεκίνησες να παίζεις μουσική ... ?


Π.Γιαννακούλιας : Ξεκίνησα στην ηλικία των 17,5 , μόλις τέλειωσα το σχολείο. Δεν είχα επαφή με εξοπλισμό DJ όμως άκουγα πάντα πολύ μουσική.

Patra Gossip News .gr : Πιο ήταν το πρώτο μαγαζί που έπαιξες μουσική ... ?


Π. Γιαννακούλιας : Πρώτο μαγαζί ( δεν το ξεχνώ ποτέ ) ήταν το Cafe Chantant στην Ραδινού, μεγάλο μουσικό και όχι μόνο σχολείο .





Patra Gossip News .gr : Τι σημαίνει για σένα το Decco club ... ?

Π.Γιαννακούλιας :  Αυτό και αν μου μείνει αξέχαστο . Ήταν, είναι και θα είναι η μεγάλη μου αδυναμία. Αποτέλεσε για μένα το πρώτο μου μεγάλο βήμα στα 19 μου. Χωρία καμία αμφιβολία το Deco clud έχει συνδέσει ( μέχρι σήμερα ) το όνομα του , με το πιο πετυχημένο club ,  στη νυχτερινή ζωή της Πάτρας , όπου είχα την τύχη να ήμουν εγώ ο κύριος υπέυθυνος , σχετικά με το μουσικές επιλογές . Παρόλο που έχω τόσα πολλά χαρούμενα συναισθήματα από αυτό το χώρο, αυτό το όνομα ( Decco ), στο τέλος μου αφήνει μια πίκρα. Σταματήσαμε τόσο απότομα και δεν προλάβαμε να δώσουμε όλα όσα είχαμε και ήταν πολλά... Σαν ένα όνειρο που δεν ήθελα να δω.



Patra Gossip News .gr : Πως θα χαρακτήριζες την μέχρι τώρα συνεργασία σου με το Villa Mercedes ... ?

Π.Γιαννακούλιας : Η συνεργασία μου με το Villa είναι άψογη . Δεν έχω κανένα παράπονο. Εκτιμώ όλη τη στήριξη και την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπο μου και εγώ ανταποδίδω με το να δίνω το καλύτερο μου εαυτό. Ακριβός στα ίδια πλαίσια είναι και η σχέση μου με το Villa Αθήνας. 





Patra Gossip News .gr : Έχεις μπει ποτέ στην διαδικασία να σκεφτείς τι δουλειά θα ήθελες να κάνεις , αν για τους χ , ψ λόγους δεν είχες την δυνατότητα να εξασκείς το επάγγελμα του dj ... ?

Π.Γιαννακούλιας : Δύσκολη ερώτηση . Θα ήθελα πολύ να είμαι επαγγελματίας εισοδηματίας. Ζητάω πολλά ... Θα αρκεστώ στο να ασχοληθώ κάτι πάνω στα οικονομικό τομέα . 

Patra Gossip News .gr : Σου έχει περάσει ποτέ από το μυαλό σου , να πάρεις μεταγραφή σε κάπιο άλλο μαγαζί ... ?

Π.Γιαννακούλιας : Δεν μου έχει περάσει από το μυαλό ακόμα, όχι .

Patra Gossip News .gr : Ποιος κατά την γνώμη σου , είναι ο καλύτερος Έλληνας dj ... ?

Π.Γιαννακούλιας : Υπάρχουν τόσοι πολλοί και τόσο καλοί που ειλικρινά δεν μπορώ να σου πω μόνο έναν .

Patra Gossip News .gr : Και για να μπούμε και λίγο στο κλίμα της εποχής , θέλουμε να μας πείς , αν σε έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση ... ?





Π.Γιαννακούλιας : Μην μου ζητήσεις δανεικά . Φυσικά και με έχει επηρεάσει δυστυχώς όπως και όλους τους Έλληνες ... Υπομονή !!!

Patra Gossip News .gr : Η νύχτα περιέχει κινδύνους ... ? 


Π.Γιαννακούλιας : Έχει και τα καλά της, δυστυχώς και τα άσχημα της .



Patra Gossip News .gr : Ολοκληρώνοντας την συγκεκριμένη συνέντευξη , θέλω να μας πεις Παναγιώτη , πια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια .

Π.Γιαννακούλιας : Θέλω πάρα πολύ να τελειώσω άμεσα με τη σχολή μου, να εκπληρώσω τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις. Προσπαθώ για το καλύτερο αφού τελειώσω και αν το καλύτερο βρίσκεται εκτός Ελλάδος θα το ακολουθήσω .


















Δεν υπάρχουν σχόλια: