Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Ο ΒΑΡΩΝΟΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ( ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΙΤΣΑΣ ) ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΑ ΗΛΙΑ


Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΙΤΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΑ LIVE . ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΟΝΟ ΣΤΟ PATRA GOSSIP NEWS .GR ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΙΤΣΑΣ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΑ ΗΛΙΑ ... !!!

Patra Gossip News .gr : Γιάννη σε πρώτη φάση θέλω να μας πεις , από ποια ηλικία έγινε η πρώτη σου επαφή με το τραγούδι ... ?


Γιάννης Πανίτσας : Η πρώτη φορά που ασχολήθηκα επαγγελματικά με το τραγούδι ήταν σε ηλικία 18 χρονών . Η αγάπη μου για την μουσική ήταν ανέκαθεν τόσο μεγάλη , που δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να ασχολείται με κάτι άλλο . Θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου , απο΄τους τυχερούς ανθρώπους , που έχουν την δυνατότητα να κάνουν το χόμπι τους επάγγελμα .


Patra Gossip News .gr : Υπάρχει κάποιο πρόσωπο από το στενό σου , οικογενειακό κύκλο , που σε παρακίνησε να ασχοληθείς με τον τομέα του τραγουδιού ... ?


Γιάννης Πανίτσας : Δεν μπορώ να πω , ότι υπάρχει πρόσωπο συγγενικό , που να ασχολείται άμεσα με τραγούδι . Σε πολύ μικρή ηλικία όμως , κάποιος μου διηγήθηκε πως ο παππούς μου , κάποτε έπαιξε κλαρίνο μπροστά από τον βασιλιά και εκείνος τον αντάμειψε με ένα πάκο χαρτονομίσματα .


Patra Gossip News .gr : Θυμάσαι να μας αναφέρεις , πιο ήταν το πρώτο νυχτερινό κέντρο η κοινώς μαγαζί στο οποίο πρωτοεμφανίστηκες ... ?


Γιάννης Πανίτσας : Βεβαίως και θυμάμαι . Για πρώτη φορά τραγούδησα στο νυχτερινό κέντρο Κοντέσα , για 1 χρόνο . Αμέσως μετά είχα την τιμή να δουλέψω στο " Ντέφι " και να συνεργαστώ με τον μεγάλο επιχειρηματία , Μιλτιάδη Ανδριόπουλο . Έκτοτε , έχω τραγουδήσει σε πολλά κέντρα , εντός και εκτός Πατρών και έχω συνεργαστεί με αξιόλογους επιχειρηματίες . Από το Πάσχα και μετά θα εμφανίζομαι και πάλι στην Παριζιάνα , ένα κέντρο που αγαπώ ιδιαίτερα .


Patra Gossip News .gr : Που οφείλεται κατά την γνώμη σου , η τεράστια επιτυχία που σημειώνουν τα live σου , τόσα χρόνια και παραμένεις πάντοτε πρωταγωνιστής πρώτης σειράς  ...  ?


Γιάννης Πανίτσας : Δεν είμαι από τους τραγουδιστές , που δέχονται εύκολα το όρο επιτυχία . Προσπαθώ να προκαλώ τον εαυτό μου , μόνο για το καλύτερο . Για να απαντήσω όμως στην ερώτηση σας , η επιτυχία μου , στηρίζεται στην μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου , στο " στρατό " μου  , όπως συνηθίζω να λέω χαρακτηριστικά , που με ακολουθεί πιστά σε κάθε μου βήμα . Επίσης , στους επιχειρηματίες που με τιμούν , με την εμπιστοσύνη τους και την επιλογή τους , να δουλέψω στα μαγαζιά τους .




Patra Gossip News .gr : Πέρσι σε είδαμε σε ένα νέο ρόλο , σε αυτό του επιχειρηματία . Φυσικά αναφερόμαστε στην απόφαση σου , να ανοίξεις το De Mole . Θες να μας πεις κάποια πράγματα , σχετικά με την κίνηση σου αυτή ... ?


Γιάννης Πανίτσας : Το De Mole ήταν όνειρο χρόνων . Ήθελα να δημιουργήσω ένα χώρο , ενα ευχάριστο περιβάλλον , που θα αποτελούσε σημείο συνάντησης για την πόλη της Πάτρας . Ποτέ δεν ήμουν επιχειρηματίας κατ  επάγγελμα , ούτε ακόμα και σήμερα επιδιώκω να γίνω . Το De Mole δεν αποτελεί απλά μια επιχείρηση , είναι το " σπίτι " μου , ο τόπος που συναντώ και χαλαρώνω με φίλους και γνωστούς . Επέλεξα να κάνω αυτό το ξεκίνημα , σε δύσκολους καιρούς ,  όμως η αγάπη και η ανταπόκριση του κόσμου για αυτό το χώρο ,  με έχουν ανταμείψει απόλυτα .


Patra Gossip News .gr : Στο σημείο αυτό θα ήθελα να μας πεις , αν υπάρχει κάποιο πράγμα , που έχεις κάνει στο παρελθόν και σήμερα που μιλάμε , το έχεις μετανιώσει ... ?


Γιάννης Πανίτσας : Όλοι μας , έχουμε κάνει πράγματα που αργότερα τα έχουμε μετανιώσει . Ευτυχώς δεν θυμάμαι να έχω μετανιώσει για κάτι τόσο σοβαρό , που να έχει παραμείνει ανεξίτηλο στην μνήμη μου . Τα λάθη  είναι ανθρώπινα και εγώ επιλέγω να μην μετανιώνω , να τα αναγνωρίζω και να μαθαίνω μέσα από αυτά .


Patra Gossip News .gr : Γιάννη είναι γνωστή η μακροχρόνια σου φιλία που διατηρείς με τον Λευτέρη Πανταζή και τον Σταμάτη Γονίδη ...


Γιάννης Πανίτσας : Είχα την τιμή να συνεργαστώ με τους μέγιστους αυτούς καλλιτέχνες . Θεωρώ πως έχουν και οι δύο ένα έμφυτο ταλέντο , που ο καθένας του , το εκδηλώνει με το δικό του ξεχωριστό τρόπο . Τους θάυμαζα και πάντα θα τους θαυμάζω και θα τους τιμώ . Είναι για μένα διαχρονικοί δάσκαλοι , πρότυπα , σημεία αναφοράς στην ζωή μου . Αισθάνομαι πολύ μικρός , για να μιλήσω για αυτούς του γίγαντες του ελληνικού τραγουδιού .


Patra Gossip News .gr : Ο κόσμος τι να περιμένει από τον Γιάννη Πανίτσα , όσον αφορά το κεφάλαιο που αποτελεί η δισκογραφική ενασχόληση ... ?


Γιάννης Πανίτσας : Μέχρι σήμερα προτιμούσα να είμαι κοντά στον κόσμο , τραγουδώντας ζωντανά . Τώρα όμως , νομίζω πως έχει φτάσει το πλήρωμα του χρόνου , να ασχοληθώ πιο ενεργητικά με την δισκογραφία . Αρχικά , διασκέυασα το " μωρό μου καλησπέρα " ένα από τα πολύ αγαπημένα μου τραγούδια και σύντομα θα ξεκινήσω και την ηχογράφηση και κάποιων άλλων τραγουδιών . Μερικά από αυτά θα είναι γραμμένα από τον έναν και μοναδικό στο είδος του , τον Σταμάτη Γονίδη .




Patra Gossip News .gr : Όπως μας είπες και πιο πάνω , από πολύ μικρή ηλικία ξεκίνησες να τραγουδάς , με αποτέλεσμα να βρίσκεσαι αρκετά χρόνια στον συγκεκριμένο τομέα ( χώρο της νύχτας ) . Έτσι λοιπόν θα ήθελα να σε ροτήσω αν στα τόσα χρόνια καλλιτεχνικής πορείας σου , έχεις δεχτεί ποτέ σου , κάποια πισώπλατη μαχεριά .


 Γιάννης Πανίτσας : Βεβαίως , έχω δεχτεί και δέχομαι ακόμη πισώπλατα χτυπήματα , αναπόφευκτα για τον χώρο στον οποίο κινούμαι . Μέχρι τώρα όμως , παραμένουν μόνο πισώπλατα , διότι κανείς δεν έχει τολμήσει να με χτυπήσει κατά πρόσωπο .


Patra Gossip News .gr : Ολοκληρώνοντας την συγκεκριμένη συνέντευξη , κύριε Πανίτσα θα θέλαμε να μας εκφράζατε την άποψη σας , όσον αφορά την έντονη οικονομική ύφεση που έχει πλήξει όλους τους 'Έλληνες , μηδενός εξαιρουμένου .




Γιάννη Πανίτσας : Η αλήθεια είναι πως υπάρχει μεγάλη κρίση , ιδιαίτερα στο τομέα της διασκέδασης και της νυχτερινής ζωής . Παρ ολα αυτά όμως , πιστεύω πως οι σωστοί επιχειρηματίες , ξέρουν και κρατούν τα μαγαζιά τους γεμάτα . Επίσης , όταν σέβεσαι τον κόσμο που σε ακολουθεί και σε στηρίζει , αυτός σε ανταμείβει . Δεδομένο είναι φυσικά , ότι και οι δικές μας απαιτήσεις πρέπει να είναι λογικές και φυσικά προσαρμοσμένες στα νέα δεδομένα που βιώνουμε όλοι μας . Έχω μάθει , όμως , να ατενίζω πάντα το μέλλον με αισιοδοξία και μέχρι τώρα δεν έχω διαψευσθεί . 













Δεν υπάρχουν σχόλια: