Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Η ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ ΤΟΥ BIG BROTHER ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ PATRA GOSSIP NEWS .GR



Η Ελίνα Μπεκάκου ( το αληθινό της όνομα είναι Ελένη – Σοφία Μπεκάκου), μισή Μανιάτισσα (από το Δρυ της Μάνης) και μισή από την βόρεια-κεντρική Εύβοια ( το γραφικό Μαντούδι), με Νορβηγικήυπηκοότητα, είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Μένει στην Αθήνα, στην Κυψέλη παρέα με τα κατοικίδια της και που μας δείχνει πόσο απλό κορίτσι είναι χωρίς να είναι καθόλου ψώνιο .Η Barbie όπως την αποκαλούν οι φίλοι της στην Ελλάδα δεν είναι μόνο το κορίτσι με τις πληθωρικές καμπύλες και το πλούσιο στήθος που γνωρίσαμε στο Βig Brother.Στο βιογραφικό της έχει στοιχεία που κάποιοι θα χρειαστούν δυο ζωές να τα περάσουν, αν και πιστεύω πως κάποια από αυτά δεν θα τα ευχόμασταν ούτε στον εχθρό μας . Ζούσε με την μητέρα της και την γιαγιά της, έκανε πρωταθλητισμό στην ενόργανη και ρυθμική γυμναστική, τέλειωσε σχόλη χορου . 



  • Patra Gossip News .Gr : Ελίνα ας ξεκινήσουμε την συγκεκριμένη συνέντευξη , λέγοντας μας τον λόγο που ξεκίνησες να χορεύεις . Το έκανες για τα χρήματα η επειδή σου δίνεται η δυνατότητα να εκφράζεσαι μέσω του συγκεκριμένου χώρου ... ?
  • ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ : Κοίταξε να δεις  δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος που θα πρέπει να σου αναφέρω . Απλά κράτα ότι από μικρό παιδάκι η μουσική , ήταν και συνεχίζει να αποτελεί την μεγάλη καψούρα μου .
  • Patra Gossip News .Gr : Το γεγονός ότι << προκαλείς >> οφείλεται στο γεγονός , ότι αποτελεί μέρος της δουλειάς σου η σου αρέσει και εσένα ( σαν άτομο ) όλο αυτό ... ?


  • ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ : Η λέξη << προκαλείς >> είναι αρκετά παρεξηγημένη στην Ελλάδα , οπότε θα ήταν καλύτερα να μου έθετες μια άλλη ερώτηση που θα μπορώ να σου απαντήσω . Δεν προκαλώ , αλλά κάνω show . Αν ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο , τότε θα μπορούσα να ακολουθήσω τον εύκολο δρόμο , όπως κάνουν πάρα πολλές άλλες .Ανεξάρτητα με την μουσική και το club dancing που με έχετε γνωρίσει όλοι σας , γνωρίζω 5 γλώσσες . Επίσης να σας πω , ότι έχω τελειώσει Βιοχημεία , στο καλύτερο Πανεπιστήμιο στην Σκανδιναβία . Όποτε δεν είμαι ένα κοριτσάκι που απλά προκαλεί . Μην φοβάσαι και όλα έχουν ημερομηνία λήξης .
  • Patra Gossip News .Gr : Όλοι μας πάνω κάτω , γνωρίζουμε ότι ο χώρος την νύχτας δεν είναι αγγελικά πλασμένος . Με βάση τις μέχρι τώρα εμπειρίες σου , ποιους κινδύνους περιέχει ... ?
  • ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ : Η νύχτα είναι ωραία αλλά αρκετά επικίνδυνη . Έχει πολλούς ανθρώπους , άλλους καλούς και άλλους κακούς , όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλους τους χώρος και τομείς . Προτιμότερο είναι να έχεις γνωρίσει και τις δυο πλευρές , έτσι ώστε να έχεις την γνώση και την δυνατότητα να κρίνεις . Θέλει μεγάλη προσοχή στα ναρκωτικά , που θέλοντας και μη πλέον τα βρίσεις παντού γύρω σου, σε ανθρώπους που εμεταλλεύονται μικρά κορίτσια ( οι λεγόμενες βίζιτες ) καθώς και σε μια άλλη μερίδα ατόμων , οι οποίοι χωρίς κανένα δισταγμό , πατάνε  ακόμη και τους συναδέλφους τους , για να βγάζουν ένα συγκεκριμένο ποσό από τα μεροκάματα τους . 


  • Patra Gossip News .Gr : Ας υποθέσουμε , ότι σε 10 χρόνια από τώρα θα έχεις γίνει μητέρα . Έτσι λοιπόν αν μια μέρα η κόρη σου έλεγε ότι σκέφτεται να ακολουθήσει τα χνάρια σου , εσύ πως θα αντιδρούσες ... ?
  • ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ : Κοίταξε αν και η κρυφή επιθυμία μου είναι να αποκτήσω αγοράκι , οκ δεν θα είχα κανένα πρόβλημα και η κόρη μου να τελειώσει σχολή μπαλέτου και να χορεύει εξίσου καλά , όπως και η μαμά της . Για μένα δεν έχει σημασία στο τι θα κάνει στα επαγγελματικά της , όσο να είναι σωστή , να έχει αρχές , να λέει όχι εκεί που πρέπει και να ξέρει να στέκεται σε όλες τις καταστάσεις . Δεν θα με νοιάζει αν κρίνουν την κόρη μου , από την εξωτερικη΄της εμφάνιση , όπως κάνουν πάρα πολλοί μαζί μου . Η μαγκιά είναι να γνωρίσεις τον άλλον και ύστερα να εκφάσεις οποιαδήποτε άποψη . Εγώ θα ξέρω τι παιδί θα έχω , οπότε οτιδήποτε και να πουν οι άλλοι << να μου >> ... Κυριολεκτικά ... Κάθε γονιός είναι υπεύθυνος , για την ανατροφή που θα δώσει στο παιδί του . Επομένως ο χορός είναι λεπτομέρεια , μια μικρή κουκκίδα , μπροστά σε όλα τα άλλα .
  • Patra Gossip News .Gr : Στο θεό πιστεύεις ... ? Επίσης θα ήθελα να μας πεις , αν πηγαίνεις στην εκκλησία .

  • ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ : Ναι πιστεύω στο θεό , πάρα πολύ . Παλιότερα η μητέρα μου είχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας και για πολλά χρόνια δεν μπορούσε να τεκνοποιήσει . Έτσι λοιπόν έκανε τάμα στον Άγιο Γιάννη τον Ρώσο , το οποίο βρίσκεται στην Βόρεια Εύβοια και μετά από όλα αυτά , κατάφερε τελικά να γέννησει εμένα . Λόγο ότι από μικρή βρισκόμουν σε περιβάλλον , με άτομα οι οποίοι ήταν αρκετά θρήσκοι , όλο αυτό στη συνέχεια πέρασε και σε μένα . Επί της ευκαιρίας , θα ήθελα να σας πω , ότι εύχομαι ο καθένας να μπορέσει να βρει την πίστη του , διότι σήμερα στις εποχές που ζούμε , πολλοί  είναι άθεοι .

  • Patra Gossip News .Gr : Υπάρχουν πράγματα που έχεις κάνει στο παρελθόν και σήμερα που μιλάμε τα έχεις μετανιώσει ... ?

  • ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ : Η αλήθεια είναι πως δεν έχω μετανιώσει για τίποτα μέχρι σήμερα ( σχετικά με τις επιλογές μου ) είτε κακό είναι , είτε καλό . Έχω αυτό το ελάττωμα . Πολλές φορές μπορεί να έχω << φάει το κεφάλι μου >> αλλά λέω " οκ πάμε παρακάτω " 
  • Patra Gossip News .Gr : Σε ποια περίπτωση κολλάς με κάποιον άντρα ... ?
  • ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ : Όπως όλοι μας , έτσι και εγώ κόλλησα πολύ άσχημα με κάποιον . Μετά ξεκόλλησα και στη συνέχεια ξανακόλεισα . Τελικά φτάνεις σε κάποιο σημείο , που λες <<  Δεν αντέχω άλλο , μέχρι εδώ ήταν >> , με αποτέλεσμα να μην μπορείς να εμπιστέυεσαι πλέον , τόσο εύκολα όπως πριν .


  • Patra Gossip News .Gr : Την ηλικία σου , την λες ... ?

  • ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ : Χαχαχα ( γέλια ) ... Εννοείται πως την λέω , δεν έχω κανένα τέτοιο κόλλημα . Είμαι πολύ αγοροκόριτσο , για να με νοιάζουν τέτοια πράγματα . Είμαι γεννημένη στις 01.09.1984 και το ζώδιο μου , είναι Παρθένος με ωροσκόπιο Τοξότη .


  • Patra Gossip News .Gr : Ποιο θωρείς το πιο ελκυστικό στοιχείο , πάνω σου ... ?
  • ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ : Κοίταξε , θα σου απαντήσω πολύ χύμα . Μου αρέσουν τα οπίσθια και τα χείλη μου , τα οποία είναι 100% φυσικά . Δεν μπορώ να σου αναφέρω το στήθος . Ναι μεν μου αρέσει , γ αυτό και άλλωστε το έκανα , αλλά δεν θα είναι η πιο σωστή απάντηση . Η κάθε μια μπορεί να βάλει και να γουστάρει .


  • Patra Gossip News .Gr : Για πιο λόγο θεωρείς , ότι τα Μ.Μ.Ε ασχολούνται τόσο έντονα μαζί σου ... ?
  • ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ : Ο λόγος είναι προφανής και δεν χρειάζεται ιδιαίτερες επεξηγήσεις . Φυσικά λόγο ότι συμμετείχα στο BIG BROTHER , στο οποίο ήμουν η μοναδική η οποία είχα το θράσος να βγω και να τα πω έξω από τα δόντια . Γ αυτό και ο κόσμος με αγάπησε . Δεν έκρυψα ποτέ τίποτα , και είμαστε στα Δικαστήρια γ αυτά που έκαναν εκεί πέρα ... Αν θυμάσαι και εσύ 
  • Patra Gossip News .Gr : Στα 40 σου , ο κόσμος πως επιθυμείς να σε θυμάται ... ?


  • ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ : Χμμμμμμμ .... Στα 40 μου . Το πως θέλω εγώ έχει μεγάλη διαφορά , από το πως θα με θυμάται ο κόσμος στην πραγματικότητα . Για τα άτομα εκείνα , που δεν με γνωρίζουν προσωπικά , δεν με νοιάζει και πάρα πολύ , αλλά για εκείνους οι οποίοι με ξέρουν από κοντά , θέλω και ευελπιστώ πως θα με θυμούνται , ως μια τρελή ξανθούλα που δεν μασάει μια , η οποία είναι η ψυχή της παρέας . Επίσης θα ήθελα να με θυμούνται ως μια πολύ καλή αθλήτρια , καθώς και μια εξαιρετική χορεύτρια , η οποία σε αρκετές περιπτώσεις έχει καταφέρει να την συμπαθήσουν ακόμη και οι γυναίκες . Πράγμα το οποίο είναι πολύ δύσκολο . Επίσης να μην παραλείψω πως μια κρυφή επιθυμία μου , είναι να καταφέρω να μείνω στο μυαλό του κόσμου , ως ένα ξεροκέφαλο άτομο , πολύ εγωίστρια , αρκετά φιλόζωη και ότι η οποία συχαίνεται το ψέμα και την αχαριστία , μέχρι αηδίας .










Δεν υπάρχουν σχόλια: