Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Ο Παναγιώτης Βαβίλης ( Τραγουδιστής ) Αποκλειστικά Στο Patra Gossip News .Gr ... !!!

Ο Παναγιώτης Βαβίλης πρόκειται για ένα πρόσωπο , το οποίο έχει χαράξει την δική του σταδιοδρομία στην πόλη του Πύργου . Αν και πολύ νέος σε ηλικία έχει καταφέρει να πραγματοποιήσει στόχους , που για τους άλλους αποτελούν ένα μακρινό όνερο . Διαβάστε την αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε ο νεαρός τραγουδιστής , στον Τσίπα Ηλία για λογαριασμό του Patra Gossip News .Gr και η οποία πραγματοποιήθηκε στο Πύργο ... !!!


 


ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 

Γεννήθηκε στον Πύργο Ηλίας το 1987

ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 

Έγινε περίπου σε ηλικία 5 ετών όταν ανέβηκε στην πίστα με τον Μάκη Χριστοδουλόπουλο 

ΣΠΟΥΔΕΣ 

Μαθήματα φωνητικής 

ΠΡΩΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ( ΚΕΝΤΡΟ ) 

Αποτέλεσε το Θέατρο ( Πύργο ) μόλις σε ηλικία 14 χρονών


Patra Gossip News .Gr : Παναγιώτη το τραγούδι το βλέπεις ως τωρινό και μελλοντικό σου επάγγελμα η απλός ως χόμπυ ... ?

Παναγιώτης Βαβίλης : Κοίτα Ηλία θα σου πω , ότι αρχικά όπως σχεδόν η πλειοψηφία των τραγουδιστών ξεκινάνε για χόμπυ , έτσι και εγώ έπραξα το ίδιο . Δεν είναι ότι ξύπνησα κάποια μέρα , έτσι στο άσχετο και είπα να πάρω στο χέρι μου ένα μικρόφωνο και να τραγουδάω . Αρχικά είχα καταλάβει μέσα μου , πως το τραγούδι ήταν και θα παραμείνει κάτι το οποίο με γεμίζει σαν άνθρωπο , ένα μέσο έκφρασης των συναισθημάτων μου και βέβαια μου δίνεται η δυνατότητα να έρχομαι σε επαφή με εκατοντάδες άτομα .... Πίστεψε με , αυτό αποτελεί το καλύτερο φάρμακο . Τώρα αν παράλληλα με αυτό που κάνεις , το λεγόμενο χόμπυ εξοικονομώ και κάποια χρήματα , αυτό αποτελεί το ιδανικότερο σενάριο .

Patra Gossip News .Gr : Μέχρι στιγμής ποιές συνεργασίες έχεις πραγματοποιήσει , τόσο σε πρόσωπα ( τραγουδιστές ) όσο και με μαγαζιά ( κέντρα διασκέδασης ) ... ?

Παναγιώτης Βαβίλης : Φέτος χωρίς καμία αμφιβολία ήταν μια απο τις καλύτερες μου χρονιές ( μέχρι σήμερα ) ,  αφού οι εμφανίσεις μου αγαπήθηκαν πάρα πολύ απο την πόλη του Πύργου και αυτό είναι που μετράει και με γεμίζει αινθουσιασμό για το μέλλον . Πραγματικά η λέξη ευχαριστώ μπορεί να θεωρηθεί ως ελάχιστη , στην συγκεκριμένη περίπτωση .

Patra Gossip News .Gr : Και αφού μας έδωσες την πάσα , θέλω να σε ρωτήσω ποιά πρόσωπα και γενικότερα ποιούς συντελεστές θέλεις να ευχαριστήσεις ... ?


Παναγιώτης Βαβίλης : Η σειρά που θα ειπωθούν σε καμία περίπτωση δε είναι κατά βαθμό προταιρεότητας αλλά εντελώς τυχαία ... Λοιπόν ξεκινάμε : Rex cafe - Bar ( Κάθε Δευτέρα ) , Gala , Vanilla lounge bar , Aroma bar Deja Vu . Από πρόσωπα θέλω να ευχαριστήσω τον κιθαρίστα μου , τον Νίκο Ζορμάς , με τον οποίον συνεργαζόμαστε τα 3 τελευταία χρόνια . Πάνω απ όλα όμως είναι φίλος και αδερφός και στην συνέχεια συνεργάτης . Επίσης άλλο ένα πρόσωπο , που με πίστεψε και με εμπιστέυθηκε  απόλυτα , χωρίς ανασφάλειες είναι ο Μπάμπης , ιδιοκτήτης του Foso Bar , που βρίσκομαι το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα . Τέλος φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω να μην αναφέρω τον Κώστα Καραφώτη , τον Χρήστο Μενιδιάτη καθώς και τα παιδιά απο την Πάτρα , με τα οποία φέτος ενωθήκαμε καλλιτεχνικά . 



Patra Gossip News .Gr : Τα σχέδια σου για το μέλλον ποια είναι ... ?

Παναγιώτης Βαβίλης : Πάνο απο όλα ευελπιστώ και έυχομαι να έχω την υγεία και τα υπόλοιπα όλα έρχονται ... Από κει και πέρα βασικός μου στόχος παραμένει να συνεχιστεί αυτή η εκπληκτική χρονιά που διανύω και  να κάνω στο μέλλον καλλές συνεργασίες . Όμως επείδή ακόμη είμαι στο ξεκίνημα μου , πρέπει το κεφάλι να είναι χαμηλά και δεν το λέω επειδή πρέπει να το πω , αλλά λόγο ότι έτσι είμαι και στην πραγματικότητα . Όποιος με γνωρίζει μπορεί να το επιβαιβεώσει αυτό .

Patra Gossip News .Gr : Στο σημείο αυτό , Παναγιώτη Βαβίλη θέλω να κάνουμε μια απόπειρα ανάλυσης , ενός πολύ λεπτού θέματος . Φυσικά αναφερόμαστε στο σοβαρό πρόβλημας υγείας που αντιμετώπισες στο παρελθόν .


Παναγιώτης Βαβίλης : Όπως το είπατε και εσείς πιο πάνω , πρόκειται για ένα θέμα πολύ λεπτό , το οποίο μα χάραξε σαν άνθρωπο . Η αλήθεια είναι πως δεν μου αρέσει να αναφέρομαι στο συγκεκριμένο περιστατικό , αλλά για σας , θα κάνω μια εξαίρεση . Όλα ξεκίνησαν πριν 4 χρόνια , όταν διαπιστώθηκε πως είχα πρόβλημα στην καρδιά μου και το οποίο αναγκαστικά με κράτησε περίπου για 1 χρόνο μακριά , απο την εναχόληση μου ,με το τραγούδι . Σίγουρα ήταν η χειρότερη εμπειρία , που έχω περάσει μέχρι στιγμής , αλλά όπως λέει και ο σοφός λαός " κάθε Δύσκολο Για Καλό " και οτιδήποτε δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό . Όλα αυτά ανήκουν στο μακρινό παρελθόν και πλέον κοιτάμε το μέλλον πιο αισιόδοξα και δημιουργικά απο ποτέ .

Patra Gossip News .Gr : Ο λόγος που ξεκίνησες να τραγουδάς , ποιός ήταν ...?


Παναγιώτης Βαβίλης : Το γεγονός ότι σήμερα τραγουδάω κατά 90/100 οφείλεται σε ένα τεράστιο κεφάλαιο της Ελληνικής δισκογραφίας . Φυσικά αναφέρομαι στον άρχοντα της καψούρας , τον μοναδικό Σταμάτη Γονίδη , τον οποίον πραγματικά λατρέυω .

Patra Gossip News .Gr : Ολοκληρώνοντας την συγκεκριμένη συνέντευξη , Παναγιώτη Βαβίλη θέλουμε να σου ευχυθούμε γερός δυνατός και ότι το καλύτερο για το μέλλον . Ελπίζουμε πως οι αναποδιές της ζωής πλέον αποτελούν μια κακή ανάμνειση ...

Παναγιώτης Βαβίλης : Θέλω να ευχαριστήσω απο καρδιάς το Patra Gossip News .Gr και εδικά εσένα Τσίπα Ηλία , για την στήριξη που δείχνεις προς το πρόσωπο μου και για το εξαιρετικό φιλικό κλίμα της συγκεκριμένης συνέντευξης . Αντίστοιχα να προτείνω και να παροτρείνω σε όλους να διαβάζουν Patra Gossip News .Gr , αφού πραγματικά σου δίνει μια νότα αισιοδοξίας σε όλο αυτό το μουντό τοπίο που ζούμε τα τελευταία 4 χρόνια .


Παναγιώτης Βαβίλης - Κώστας Καραφώτης





Δεν υπάρχουν σχόλια: