Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Ο << ΒΑΛΑΝΤΗΣ >> Μιλάει Αποκλειστικά Στο Patra Gossip News .Gr !!!



ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΔΙΑΣΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΙΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΕΞΙΤΗΛΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ . ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ LIVE ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ROMEO + ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ . ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΑ ΗΛΙΑ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ PATRA GOSSIP NEWS .GR ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ ... !!!

Patra Gossip News .Gr : Βαλάντη πλέον οι θαυμαστές σου , έχουν την δυνατότητα να σε απολαύσουν live  στην πόλη της Πάτρας και πιο συγκεκριμένα στο νυχτερινό κέντρο Romeo + . Πως Θα χαρακτήριζες την συγκεκριμένη σου απόφαση , εύκολη η δύσκολη ... ?


Βαλάντης : Θα την Χαρακτήριζα μια πολύ εύκολη απόφαση , δεν το σκέφτηκα δεύτερη φορά , διότι το να συνεργάζεσαι με έναν επιχειρηματία σαν τον Βασιλειάδη και να εργάζεσαι σε ένα χώρο όπως το Romeo είναι πάρα πολύ σημαντικό για κάθε καλλιτέχνη . Άλλωστε θυμάμαι χαρακτηριστικά , πως το πρώτο μαγαζί που μου δόθηκε η δυνατότητα να τραγουδήσω στην Αθήνα ήταν το Romeo  και τώρα ήρθε και πάλι η ώρα να ξανασυναντηθούν οι δρόμοι μας . Βέβαια να μην παραλείψουμε να σας πω ότι η Πάτρα μου αρέσει αρκετά , συνδυάζει θάλασσα και βουνό και έχεις αμέτρητες επιλογές διασκέδασης . Μέχρι στιγμής η ανταπόκριση των Πατρινών κρίνεται ως πολύ ενθαρρυντική και πραγματικά η συγκεκριμένη εξέλιξη με κάνει πάρα πολύ χαρούμενο και μου δίνει δύναμη για την συνέχεια .

Patra Gossip News .Gr : Υπάρχει κάτι που ήθελες να πραγματοποιήσεις και ακόμη δεν έχεις καταφέρει  να το πετύχεις ( Απωθημένο ) ... ?



Βαλάντης : Η αλήθεια είναι πως υπάρχει κάτι που θέλω πάρα πολύ να το κάνω και θα το μοιραστώ μαζί σας . Ονειρεύομαι κατά της 05:30 που θα κλείνει το μαγαζί , να κάνω όργια . Χαχαχα ( Γέλια )

Patra Gossip News .Gr : Θεωρείς τον εαυτό σου κατά κάποιο τρόπο κορεσμένο τραγουδιστή ... ?

Βαλάντης : Η αλήθεια είναι πως βρίσκομαι αρκετά χρόνια στον συγκεκριμένο κλάδο , άλλοτε με τα καλά του και άλλοτε με τα άσχημα του . Άλλωστε έτσι είναι ο νόμος της ζωής . Δόξα σόι θεός μέχρι σήμερα είχα την δυνατότητα να κάνω συνεργασίες με πολύ σημαντικούς ανθρώπους και η ανταπόκριση του κόσμου να είναι κάτι περαιτέρω από θετική . Αυτό όμως δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση πως είμαι κορεσμένος , μάλιστα το αντίθετο , αφού η μουσική δεν σταματάει ποτέ , συνεχώς εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου . Στο συγκεκριμένο πλαίσιο θα μπορούσα να πως πως βαδίζω και εγώ .

Patra Gossip News .Gr : Αν η Ζωή σου γίνονταν βιβλίο , τι τίτλο θα έβαζες ... ?

Βαλάντης : Πολύ καλή ερώτηση . << ΓΙΑΤΙ >>αυτός θα ήταν ο τίτλος που θα έβαζα .



Patra Gossip News .Gr : Η σχέση σου με τα χρήματα ποια είναι ... ?

Βαλάντης : Δεν θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου ως άνθρωπο που κυνηγάει επιδεικτικά το χρήμα , ποτέ δεν το έκανα . Πάντοτε τα έβλεπα ως μέσο καλοπέρασης και στο να διευκολυνθεί η ζωή μου , τίποτα παραπάνω και τίποτα παρακάτω . 

Patra Gossip News .Gr : Ποια θα χαρακτήριζες την σπουδαιότερη συνεργασία που έχεις κάνει μέχρι σήμερα ... ?

Βαλάντης : Να σας πω ότι τα τελευταία 4 χρόνια συνεργάζομαι με τον μαέστρο και συνθέτη μου Τάκη Μπουγά και είμαι πραγματικά πάρα πολύ χαρούμενος γ αυτό , αφού πρόκειται για έναν εξαίρετο άνθρωπο και μουσικό . Δίχως καμία αμφιβολία αυτή θα χαρακτήριζα ως την σπουδαιότερη συνεργασία που είχα την δυνατότητα να πραγματοποιήσω μέχρι σήμερα . Μάλιστα με τον συγκεκριμένο άνθρωπο ( Μπουγά ) σε πολύ λίγες μέρες , 20 περίπου ετοιμάζουμε 5 νέα τραγούδια , από τα οποία τα 4 θα είναι δικά του και 1 δικό μου . 





Patra Gossip News .Gr : Και τώρα φτάνει η ερώτηση κρίσεως , Βαλάντη είσαι ερωτευμένος ... ?

Βαλάντης : Ναι είμαι ερωτευμένος . Νομίζω δεν πρέπει να περιμένατε να απαντήσω κατευθείαν ... ? Χαχαχα ( Γέλια ) . Βρίσκομαι σε μια πολύ δημιουργική φάση της ζωής μου ( Σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο ) , περνάω πολύ καλά και αυτό θεωρώ πως περνάει και προς το κόσμο , που με ακολουθεί . Δόξα σόι ο θεός , όλα καλά . 

Patra Gossip News .Gr : Βαλάντη και κάπου εδώ φτάσαμε στο τέλος , ελπίζω να μην σε κουράσαμε . Κλείνοντας τον συγκεκριμένο επίλογο θέλω να μας πεις εάν μέχρι σήμερα έχεις δεχθεί πισώπλατες μαχαιριές ... ?

Βαλάντη : Η Αλήθεια είναι πως Τσίπα Ηλία με κούρασες λίγο ... Χαχαχα ( Γέλια ) . Σαφώς και αστειεύομαι . Πέρασα πάρα πολύ καλά και αυτό έχει σημασία . Τώρα όσον αφορά τη ερώτηση σου , σχετικά με το εάν έχω δεχθεί πισώπλατες μαχαιριές θα σου πω ότι ακόμη και να τις έχω δεχθεί , δεν το έχω καταλάβει .




“Σκίζει” ο Βαλάντης και το πρόγραμμα του Romeo+ Πάτρας !








Δεν υπάρχουν σχόλια: