Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ελένη Μενεγάκη Προσωπικές αποκαλύψεις


Ελένη Μενεγάκη new
Μέρα προσωπικών αποκαλύψεων ήταν η σημερινή για την Ελένη Μενεγάκη, αφού, με καλεσμένο τον Χρήστο Φερεντίνο στην εκπομπή τηςη 42χρονη παρουσιάστρια αναφέρθηκε αρκετές φορές σε θέματα που αφορούν την προσωπική της ζωή.

Η πρώτη αναφορά έγινε αμέσως μετά από μια άτυχη στιγμή: Έχοντας ήδη ξεκινήσει τη συνέντευξη με τον Χρήστο Φερεντίνο, η Ελένη Μενεγάκη φώναξε κοντά της τον Γρηγόρη Γκουντάρα για να της δώσει πληροφορίες για μια έρευνα. Όταν όμως ο συνεργάτης της προσπάθησε να καθίσει μαζί της, στην ίδια καρέκλα, εκείνη έχασε την ισορροπία της και έπεσε στο πάτωμα!




«Η αναβολή του Dancing σάς έδωσε την ευκαιρία να πάει το “Ελλάδα Έχεις Ταλέντο” την Κυριακή, που για μένα είναι καλύτερη μέρα» ανέφερε λίγο αργότερα η Ελένη Μενεγάκη στον καλεσμένο της, με τον τελευταίο να σχολιάζει χιουμοριστικά: «Ο θάνατός σου, η ζωή μου!». «Μα, δεν είδες πριν τι έγινε με την καρέκλα; Δεν είναι να σηκωθείς. Κάποιος άλλος θα καθίσει στη θέση σου!» απάντησε τότε γελώντας η Ελένη Μενεγάκη, ενώ πρόσθεσε: «Καλά που εγώ τελείωσα με τις γέννες». Τότε, ο Χρήστος Φερεντίνος την ρώτησε αν όντως δεν σκοπεύει να κάνει άλλο παιδί και εκείνη απάντησε: «Ε, έτσι λέω. Εντάξει… Η ζωή είναι μεγάλη. Κι εγώ επίσης όμως!».

Λίγο αργότερα, η παρουσιάστρια του Alpha συνέχισε ζητώντας τις ανδρικές συμβουλές του Χρήστου Φερεντίνου. Αφού τον ρώτησε τι συζητάνε συνήθως οι άντρες μεταξύ τους, πρόσθεσε: «Δεν μου λες… Μπορεί ένας άνδρας να ξεσηκωθεί από έναν φίλο του “μπάκουρο” που το μάτι του παίζει; Μπορεί να τον βγάλει από τον σωστό τον δρόμο;». «Άμα είναι καψούρης, όχι» της απάντησε ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1 και εκείνη συνέχισε: «Ο καψούρης ο άντρας δεν κουνιέται; Και πώς κρατάς έναν άνδρα καψούρη για πάντα;», για να πάρει την απάντηση πως πρέπει να τον αφήνει ελεύθερο –κάτι που σημαίνει ότι θα βγαίνει και με τους φίλους του. «Άσε μας! Πάμε στον καναπέ, γιατί με σύγχυσες τώρα» είπε τότε γελώντας η Ελένη Μενεγάκη.


Όμως, ούτε στον καναπέ σταμάτησαν οι αποκαλύψεις: «Εγώ πιστεύω πάρα πολύ στον έρωτα με την πρώτη ματιά» ανέφερε κατά τη διάρκεια σχετικής συζήτησης με τους συνεργάτες της η Ελένη Μενεγάκη. «Βεβαίως και θέλω το “μπλα μπλα” μου, αλλά, άμα περάσουν οι πρώτες δυο τρεις ώρες, μιλήσουμε, περάσει και η πρώτη μέρα και δεν μου κάνεις το “κλικ”, ε, δεν θα μου το κάνεις ποτέ!».

ΠΗΓΗ ; Yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: