Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Πάτρα: Σε απόγνωση καταστηματάρχες στα Ψηλαλώνια - Πήγαν να πληρώσουν, έπεσαν σε απεργίες... θα καταβάλλουν πρόστιμο


Τέλη κατάληψης κοινοχρήστων χώρων (για τα τραπεζοκαθίσματα) με πρόστιμο... 200% καλούνται να πληρώσουν καταστηματάρχες της Πλατείας Υψηλών Αλωνίων, την ώρα που όπως υποστηρίζουν ο Δήμος ευνοεί τον αθέμιτο ανταγωνισμό μια και δεν προβαίνει σε ελέγχους για παράνομες κατασκευές σε άλλες περιοχές όπως στην Πλατεία Όλγας κλπ. 

«Απευθύνθηκα στον Δήμο για να πληρώσω το ποσό της οφειλής μου πριν από μερικούς μήνες, με ενημέρωσαν πως ακόμη δεν είχε βεβαιωθεί στο σύστημα το ακριβές ποσό και μου είπαν να ξαναπεράσω. Πέσαμε πάνω στις συνεχείς απεργίες, δεν κατάφερα να πληρώσω και ξαφνικά... μου έρχεται πρόστιμο 200% επί του αρχικού ποσού. Μάλιστα ο αρμόδιος αντιδήμαρχος με ενημέρωσε πως μπορώ να κάνω ένσταση αλλά το μόνο που θα κερδίσω είναι... το μισό της προσαύξησης! Αρα θα πληρώσω στον Δήμο... το διπλάσιο της αρχικής μου οφειλής. Δεν ξέρω τι κάνουν άλλοι συνάδελφοι, εγώ όμως πήγα να πληρώσω και τελικά βρέθηκα μπλεγμένος» δηλώνει στον «Κόσμο» επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στην Πλατεία Υψηλών Αλωνίων. 

Ο επιχειρηματίας πρόσθεσε και τα εξής: «Για ποιον λόγο στα Ψηλαλώνια δεν μας αφήνουν να βάλουμε πλαστικά αντιανεμικά ενώ στην Πλατεία Ολγας έχουν όλοι; Δεν αποτελεί αυτό αθέμιτο ανταγωνισμό; Ξέρετε πόσες παρέες έχουμε χάσει επειδή αλλάζουν «στέκι», προτιμώντας αυτά που παρέχουν ζέστη τη χειμερινή περίοδο»;

Πηγή: dete


Δεν υπάρχουν σχόλια: