Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Ο Κώστας Μακρής Σε Καταγγελίες << ΒΟΜΒΑ >> Για Την Παναχαΐκή & Αποκλειστική Συνέντευξη !!!


Αποκλειστική συνέντευξη παραχώρησε ο πρώην Πρόεδρος της ΠΑΕ Παναχαΐκής Κώστας Μακρής στο " The Match Της Αχαΐας " . Αναμφίβολα αυτά τα όσα αποκάλυψε θα σχολιαστούν ποικιλοτρόπως με τους περισσοτέρους είδη να έχουν χάσει τον ύπνο τους . Πάρτε ένα μικρός μέρος σχετικά με όσα αποκάλυψε ο πρώην ισχυρός άντρας των ροσονέρι .

Κώστας Μακρής ‘’Πανάχα όσες ζωές και να’χα!’’

Αποτέλεσε ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια της Παναχαϊκής. Η έλευσή του στην Πάτρα συνδυάστηκε με την σημαντικότερη αλλαγή σελίδας στη σύγχρονη ιστορία της ομάδας καλλιεργώντας ένα κλίμα ευφορίας στις τάξεις του κόσμου, που στο πρόσωπό του έβλεπε τον άνθρωπο που θα έβγαζε την ομάδα από την αγωνιστική μιζέρια. Το αποτέλεσμα; Δυσανάλογο των τεράστιων προσδοκιών. Θύμα της άγνοιάς του για τα ποδοσφαιρικά δρώμενα ή ενός συστήματος που λυμαίνεται τον χώρο και καταβροχθίζει καθετί νέο, ο Κώστας Μακρής αν και επιχειρηματικά μετρά μόνο νίκες, λύγισε από τα απανωτά αντιαθλητικά χτυπήματα, παραχωρώντας την σκυτάλη στον άνθρωπο που λίγο καιρό μετά, έμελλε να του εξαπολύσει σφοδρή επίθεση. Τρία χρόνια μετά και παρατηρώντας τις εξελίξεις από την σκοπιά του ουδέτερου παρατηρητή, ο Ελληνοαυστραλός μεγιστάνας με την αμύθητη περιουσία (σύμφωνα με τελευταία στοιχεία ξεπερνά κατά πολύ το 1 δις ευρώ), σπάει την σιωπή του και σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στη «Match Αχαΐας», φέρνει στο φως στοιχεία που «καίνε» πρώην και νυν.


Ερ: Τρία χρόνια μετά την αποχώρησή σας από την Παναχαϊκή, ποιες οι σκέψεις που συνοδεύουν τη θητεία σας;

Απ: Από την Παναχαϊκή έφυγα πικραμένος. Παρόλα τα χρήματα που ξόδεψα στην ομάδα και την όλη προσπάθεια, η οποία πάντως αναγνωρίστηκε από τους υγιείς Παναχαϊκιώτες τους οποίους θα έχω πάντα στην καρδιά μου, δυστυχώς δεν βρήκα ικανούς συνεργάτες. Μου έλεγε ο καθένας για τον προηγούμενο «Που το βρήκες το λαμόγιο» και ο ίδιος αποδεικνυόταν ακόμη χειρότερος. Ο λόγος που δεν έρχομαι στην Πάτρα προκειμένου να τους σφίξω το χέρι, είναι ότι δεν μου αρέσει η σημερινή διοίκηση της Παναχαϊκής. Είμαι τίμιος και με ξέρουν όλοι. Παρακολουθώ τα πάντα, ενημερώνομαι συνεχώς για την Παναχαϊκή και στενοχωριέμαι πολύ που ο κόσμος της Πάτρας στερείται το γήπεδο που επί ημερών μου αποτελούσε κορυφαίο ποδοσφαιρικό γεγονός. Ευχαριστώ αυτό τον κόσμο και να ξέρουν πως ο Κώστας Μακρής θα είναι πάντα στρατιώτης για την ομάδα που αγάπησε και αγαπά. Πιστεύω ότι ο υγιής κόσμος με εκτίμησε».
«Κατάλαβα ότι η ληστεία που έγινε, από τους τελευταίους που ήταν στην ομάδα ήταν η τελευταία και μεγαλύτερη. Ο Γερόλυμος και τα πλοκάμια του. Θα μπουν ορκωτοί λογιστές να δουν που πήγαν οι 800.000 ευρώ» (ΜΟΤΟ).


Ερ: Που οφείλονται τα φαινόμενα κακοδιαχείρισης που σας οδήγησαν στο να σκληρύνετε την στάση σας;

Απ: «Κατάλαβα ότι η ληστεία που έγινε, από τους τελευταίους που ήταν στην ομάδα ήταν η τελευταία και μεγαλύτερη. Ο Γερόλυμος με τα πλοκάμια του. Θα έπρεπε να ντρέπεται να κυκλοφορεί στην Πάτρα. Ο κύριος αυτός ήρθε στην Αυστραλία σαν φιλοξενούμενος. Πόσες εβδομάδες, τον είχα στο καλύτερο penthouse της Αυστραλίας, με θέα τα μπαλκόνια της μαρίνας. Δεν πλήρωσαν τίποτα το διάστημα της διαμονής τους. Τους πήγα στη Μελβούρνη να δουν τα ξαδέρφια τους, πλήρωσα τα πάντα και κατά την αποχώρηση ήθελαν να δουν και την Σιγκαπούρη. Άλλαξα τα εισιτήρια, η γυναίκα μου ταξίδεψε από την Αυστραλία και μετέβη μαζί τους και έκανε διαδρομή 15 ωρών συνολικά για να τους ξεναγήσει, μόνο και μόνο για 3 μέρες. Η εκτίμηση ήταν να τοιχοκολλήσει ένα εξώδικο στη μητέρα μου στη 1 το πρωί. Τέτοιο φίδι δεν μπορούσα να φανταστώ ότι υπήρχε στην Πάτρα. Με αυτό το άτομο δεν έχω τελειώσει. Θα μπουν ορκωτοί λογιστές να δουν που πήγαν οι 800.000 που του έδωσα τους τελευταίους 4-5 μήνες. Θα πρέπει να προσκομίσει αποδείξεις της εφορίας, ποδοσφαιριστές που τους πλήρωσε, παραστατικά πληρωμών και μετά ίσως τελειώσουμε στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο. Πολλές φορές βλέπετε, ο νόμος εδώ είναι λίγο έως πολύ ελαστικός. Θα πρέπει να τον πάω ως εκεί γιατί ένας Μακρής δεν δέχεται τέτοιες προσβολές από τέτοια ανθρωπάκια».
«Μετά το ματς με τον Παναργειακό για λόγους που δεν μπορώ να πω, ελπίζω αν ο Σέρτζι Τσέροβιτς φορά παντελόνια, να πει το γιατί, ουσιαστικά όλα τελείωσαν». (ΜΟΤΟ)


Ερ: Πώς είχε προκύψει η απόφαση για συνεργασία με τον Κούγια;

Απ: «Ήμουν σε απόγνωση λόγω της κλεψιάς που μου γινόταν με κύριο μοχλό τον Γερόλυμο.Σε ένα παιχνίδι με τον Φωστήρα, με πήρε ο Γερόλυμος να μου πει ότι τον σταμάτησε ο Κούγιας και του ζήτησε το τηλέφωνό μου. Μου είχε πει τα χειρότερα λόγια για τον Κούγια επειδή όμως ήμουν σε απόγνωση, όταν με πήρε τηλέφωνο και μου είπε να συναντηθούμε και να αναλάβουμε μισή - μισή την ομάδα, δέχθηκα. Δεν τον ήξερα. Νόμισα ότι ήταν η καλύτερη λύση. Έλεγα δικηγόρος είναι, δεν θα μας κλέβουν τουλάχιστον. Τον συνάντησα στο “Divani Apollon” στο Καβούρι και δώσαμε τα χέρια την ίδια μέρα. Τηλεφώνησα στον Χριστακόπουλο και υπογράψαμε. Μου ζήτησε να ανοίξω λογαριασμό στη UBS στην Ελβετία για να μου βάλει τα λεφτά εκεί, όπως και έκανε από δικό του λογαριασμό στη UΒS στην Ελβετία. Είχαμε συμφωνήσει στο ποσό των 500.000 αλλά μου αφαίρεσε τις 65.000 του Δημητρόπουλου. Αφαίρεσε συνολικά 270.000 και μου έβαλε στο λογαριασμό 230.000 ευρώ, ποσό το οποίο μέσα σε δυο εβδομάδες επεστράφη στην Παναχαϊκή για να μου φέρει παίκτες από τη Λαμία. Τελικά, τα λεφτά εξανεμίστηκαν που υποτίθεται θα έπαιρνα και όταν είδε 13.000 κόσμο στο παιχνίδι με τη Ρόδο, κατάλαβα ότι άλλαξε η συμπεριφορά του απέναντί μου. Κοιτούσε με διάφορους τρόπους πως θα έπαιρνε την ομάδα. Μετά το ματς με τον Παναργειακό για λόγους που δεν μπορώ να πω, ελπίζω αν ο Σέρτζι Τσέροβιτς φορά παντελόνια, να πει το γιατί, ουσιαστικά όλα τελείωσαν. Εγώ με τον Γερόλυμο είμαι κατοχυρωμένος και μου κάνει εντύπωση, πως ο Γερόλυμος έχει πέσει δίπλα και γλείφει τον Κούγια απ’ τη στιγμή που ξέρουν και οι δυο ποιος είναι υποχρεωμένος να τον πληρώσει. Τελικά έφυγα από την Παναχαϊκή, κάναμε συμφωνητικό για 500.000, ποσό το οποίο πήρα τμηματικά σε 4 χρόνια. Ξόδεψα πολλά σε δικηγόρους. Είχα επιταγές πολλές που γυρνούσαν και είμαι ευτυχισμένος που τελικά τελείωσα με αυτόν. Εύχομαι στο Θεό να μη μου ξαναφέρει μπροστά μου, το είδος αυτό του ανθρώπου. Προτιμώ να πίνω καφέ με τον Αχιλλέα Μπέο γιατί μπροστά σε κάτι άλλους είναι κατηχητικό της Κυριακής. Στη ζωή μου έμαθα και είμαι άντρας αντρών. Έτσι είναι και ο Μπέος. Πολλοί δεν το ξέρουν. Αφού ήταν φίλος και είχε όλη αυτή τη δύναμη, δεν θα με ανέβαζε όταν πάλευε στην Γ΄ Εθνική η ομάδα με τα θηρία»;
«Προτιμώ να πίνω καφέ με τον Αχιλλέα Μπέο γιατί μπροστά σε κάτι άλλους είναι κατηχητικό της Κυριακής». ΜΟΤΟ

Ερ: Πότε αρχίσατε να εξετάζετε το ενδεχόμενο αποχώρησης σας και τι είναι αυτό που μέτρησε καταλυτικά στην οριστική απεμπλοκή σας από την Παναχαϊκή;

Απ: «Το σκέφτηκα γιατί έβλεπα ότι όλα αυτά τα λεφτά που αποδεδειγμένα έβαζα στην ομάδα, χανόντουσαν. Σε μια περίπτωση είχα κλείσει τον Μάρκος Ρενάν για 80.000 ευρώ. Πήγα λοιπόν στην προπόνηση και όταν ζήτησα το συμβόλαιο από τον Χριστακόπουλο, είδα ότι είχαν γράψει 120.000 ευρώ. Άρχισα να φωνάζω, έγινα έξω φρενών και ήρθε ο Ποστέκογλου εκεί να με ηρεμήσει. Κατάλαβα επίσης, τι γινόταν και με τα εισιτήρια. Στο Ελατοχώρι όπου είχε γίνει το βασικό στάδιο προετοιμασίας της ομάδας, ο κ. Γερόλυμος μας είχε χρεώσει 35.000 ευρώ στο ξενοδοχείο, εκ των οποίων οι 15.000 ευρώ ήταν προσωπικά των τεσσάρων και των οικογενειών τους, Βανταράκη, Γερόλυμου, Χριστακόπουλου και Τσάμη. Το γεγονός ότι είχα χάσει την εμπιστοσύνη μου, δεν μου επέτρεπε να τα αναφέρω οπουδήποτε. Έτσι καλλιεργήθηκε σταδιακά η ιδέα της αποχώρησής μου».

Ερ: Οι πολέμιοί σας, σας έχουν κατηγορήσει για την δημιουργία χρεών που έχουν μείνει ως βαριά κληρονομιά στην ομάδα. Ποια η οικονομική κατάσταση που αφήσατε κατά την αποχώρησή σας και πως λειτούργησε το οικονομικό μοντέλο επί συνιδιοκτησίας;
‘Όταν ο κ. Κούγιας ήρθε να πάρει την Παναχαϊκή, έκανε εξώδικο στον Τάσο Χριστακόπουλο να του δώσει όλα τα στοιχεία των χρεών της Παναχαϊκής. Και μετά όχι μόνο πήρε τη μισή ομάδα, αλλά μετά από τέσσερις μήνες και την άλλη μισή. Αν τον κορόιδεψε κάποιος ο μόνος που θα μπορούσε να το πράξει αυτό, ήταν ο λογιστής. Γιατί λοιπόν ενώ υπήρξαν τέτοια φαινόμενα κακοδιαχείρισης, τον κρατάει ακόμη μέσα; Γιατί απλούστατα δεν υπήρχαν χρέη. Τα χρέη που βρέθηκαν μετά, ήταν 15% του Μακρή και 85% του Μουτζουρούλια, όπως απάντησε γραπτώς ο Χριστακόπουλος στον Κούγια. Οι δικηγόροι μου την εποχή εκείνη, ήταν το γραφείο του Σιούφα και σαν σοβαρό δικηγορικό γραφείο που είναι, τηλεφώνησαν στον Χριστακόπουλο να αποστείλει και σε αυτούς τα χρέη όπως και έγινε. Τώρα, βγαίνει ο κ. Κούγιας και εκσφενδονίζει κατηγορίες, ο οποίος τον διατηρεί ακόμη στο δυναμικό του. Υπάρχει γραπτή απάντηση του κ. Χριστακόπουλου ότι από τα χρέη των 800.000 αναλογούσαν σε ποσοστό 85% Μουτζουρούλια και 15% Μακρή. Μετά, ο κ. Κούγιας έβγαινε και έλεγε πως τον κορόιδεψε ένας αγράμματος. Δεν είναι ντροπή να κοροϊδέψει ένας αγράμματος την μεγαλύτερη μεγαλοφυΐα της Ελλάδος; Θα έπρεπε να μου απονεμηθεί χρυσό μετάλλιο από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας που εγώ ο αγράμματος, κατάφερα να κοροϊδέψω μια ευφυΐα. Τόσο καιρό επέλεγα την οδό της σιωπής γιατί δεν ήθελα να πέσω στο επίπεδο Κούγια. Ξέρω ότι οι περισσότεροι τα ξέρουν ανεξάρτητα από ότι διαδίδει, ως αποτέλεσμα μεγάλης ζήλειας. Το ότι το 2004 με είχαν προτείνει για πρόσωπο της Αυστραλίας, το 2008 αναδείχθηκα επιχειρηματίας της χρονιάς στη Νότιο Αυστραλία, είναι στοιχεία που λένε πολλά, πόσο μάλλον σε μια εποχή που σύμφωνα με τους ισχυρισμούς Γερόλυμου, μου δάνειζε λεφτά. Ποιός; Αυτός που το στόμα του βρωμούσε από την πείνα, δάνειζε τον μεγιστάνα.



Ερ: Έχετε σκεφτεί το ενδεχόμενο επιστροφής;
Απ: «Το ποδόσφαιρο αν δεν το λατρεύεις δεν μπαίνεις μέσα. Εγώ το λατρεύω. Άλλοι ξοδεύουν τις περιουσίες τους σε λέσχες, μπυραρίες και καζίνο, εμένα το πάθος μου είναι το ποδόσφαιρο. Η Παναχαϊκή στην παρούσα φάση έχει ιδιοκτήτη. Ούτε λέω οτι θα έρθω αύριο, ούτε μεθαύριο. Όταν μια μέρα η Παναχαϊκή μείνει «ορφανή», ο Κώστας Μακρής θα είναι παρών γιατί την αγαπάει. Με ενδιαφέρει η Πάτρα. Ο κόσμος της Πάτρας που με αγάπησε. Ξέρω ότι αν έρθει ο Μακρής, πάλι 10.000 κόσμου θα βάζουν «φωτιά» όπως τότε στην κερκίδα μη αφήνοντας την ομάδα μόνη σε καμία έδρα. Έτσι έμαθα και έτσι αγάπησα το ποδόσφαιρο».


Είχε όνομα ο Σταθάκης
«Ο Σταθάκης είχε καλό όνομα που πήγαζε από τη δύναμή του να δίνει ψυχολογία στους παίκτες και να τους τονώνει εν όψει των αγώνων. Μαζί μου ήταν 3 μήνες. Γιατί τον κρατάς ενάμιση χρόνο, τον κάνεις και συνέταιρο και μετά λες ότι τον κληρονόμησα από τον Μακρή; Εσύ τον έκανες και συνέταιρο και τον έφερες και δεύτερη φορά. Τόσο καιρό δεν ήθελα να μιλήσω γιατί δεν ήθελα να κάνω κακό στην αγαπημένη μου ομάδα. Αν με προκαλέσουν, θα παραθέσω συνέντευξη σε τηλεοπτικό σταθμό και θα δώσω στη δημοσιότητα όλα τα έγγραφα που ενοχοποιούν πολλούς. Όλοι οι εμπλεκόμενοι σε αυτές τις υποθέσεις θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν. Με ενδιαφέρει η Πάτρα. Ο κόσμος της Πάτρας που με αγάπησε. Ξέρω ότι όταν έρθει ο Μακρής πάλι 10.000 θα είναι στο γήπεδο».


«Πήρε τα λεφτά σπίτι του ο Γεωργάτος»
«Την περίοδο που συμφώνησα με τον Γεωργάτο του απέδωσα το ποσό των 400.000 ευρώ για την πλήρη διαχείριση της ομάδας και την διενέργεια πληρωμών και γενικότερα για την τακτοποιήση όλων των τρεχουσών υποχρεώσεων της Παναχαϊκής . Αυτός (σ.σ Γρηγόρης Γεωργάτος), όχι απλά δεν τα αξιοποίησε εκεί που έπρεπε, αντίθετα τα πήρε στο σπίτι του. Όλα δε τα έσοδα, από εισιτήρια, διαφημίσεις που ανέρχονταν σε 270.000 ευρώ δεν φάνηκαν πουθενά και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει που κατέληξαν».



Δεν υπάρχουν σχόλια: