Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Χθεσινές Δηλώσεις Της Ελένης Ματζουράνη Στο Patra Gossip News .Gr ... !!!


Έχει καταφέρει ώστε να θεωρείται ως η πιο hot club dancer της Αθήνας ( και όχι μόνο ) με αποτέλεσμα το όνομα της να έχει γίνει περιζήτητο από δεκάδες επιχειρηματίες , οι οποίοι ζητούν διακαώς την Ελένη Ματζουράνη να εμφανιστεί ( έστω και μια φορά ) στο κατάστημα τους . 

Πάντως το Πατρινό κοινό δεν έχει μείνει παραπονεμένο όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα , αφού μέχρι στιγμής την έχουμε απολαύσει 3 φορές στην πόλη μας . Μάλιστα μόλις χθες έδωσε το παρών στο Dream City Patras και κατάφερε να δικαιώσει με τον πιο πειστικό τρόπο τον " θρύλο " που χτίζεται γύρω από το όνομα της . Διαβάστε τις αποκλειστικές ( χθεσινές ) δηλώσεις που παραχώρησε στον Ηλία Τσίπα , φυσικά για λογαριασμό του Patra Gossip News .Gr .

1.) Ελένη είναι η τρίτη συνεχή φορά που σε απολαμβάνουμε στην πόλη μας , βέβαια στα πλαίσια της συνεργασίας που υπάρχει ανάμεσα στο Dream City Αθήνας και της Πάτρας . Θεωρούμε ότι είσαι το κατάλληλο πρόσωπο προκειμένου να μας εκφράσεις την άποψη σου , σχετικά με τις μέχρι τώρα εντυπώσεις που σου έχει αφήσει η δική μας " Ονειρεμένη Πόλη " ... !!!


Ελένη Ματζουράνη : Πλέον είναι κοινώς αποδεκτό από όλους μας , πως το Dream City θεωρείται ως το καλύτερο και παράλληλα πιο επιτυχημένο club που υπάρχει την συγκεκριμένη χρονική στιγμή στην Αθήνα . Όποιος το έχει επισκεφτεί από κοντά μπορεί να καταλάβει τα λεγόμενα μου . Η εμπειρία και οι εντυπώσεις από την  επίσημη έναρξη του Dream City Patras δεν θα μπορούσαν να είναι καλύτερες . Πρόκειται για ένα πολύ σύγχρονο club το οποίο έκτος από θέμα κατασκευής , επίσης έχει ακολουθήσει και την ίδια στρατηγική με το αντίστοιχο της Αθήνας .

2.) Για ποιο λόγο θεωρείς ότι έχει δημιουργηθεί όλος αυτός ο " ντόρος " γύρω από το όνομα σου ... ???

Ελένη Ματζουράνη : Εγώ κοιτάω να κάνω την δουλειά μου , όσο καλύτερα γίνεται και τίποτα άλλο παραπάνω . Κάθε φορά που ανεβαίνω πάνω στην σκηνή στόχος μου είναι η ενέργεια που νιώθω μέσα μου , να μπορέσω να την περάσω και στον υπόλοιπο κόσμο . Γ αυτό πολλές φορές με βλέπετε να χτυπώ παλαμάκια και να παρακινώ τους γύρω μου να χορέψουν μαζί μου . Από κει και πέρα εγώ δεν το εκλαμβάνω σε καμία περίπτωση ως " ντόρος ¨ 

3.1) Τα περισσότερα χρήματα που έχεις εισπράξει από κάποια εμφάνιση σου πόσα είναι ... ???


Ελένη Ματζουράνη : Μέχρι στιγμής μπορώ να πω ότι δεν έχω κανένα παράπονο , όσον αφορά το συγκεκριμένο κομμάτι . Τα περισσότερα χρήματα που έχω λάβει ανέρχονται στο ύψος των 350 Ε . Πραγματικά νιώθω πολύ τυχερή που στις εποχές που βιώνουμε όλοι μας , έχω καταφέρει να πραγματοποιήσω το χόμπι μου ως δουλειά μου .

3.2 ) Για να το πούμε και πιο λαϊκά , σου έχουν " φάει " χρήματα από κάποια συνεργασία μέχρι σήμερα ... ???

Ελένη Ματζουράνη : Ναι μου έχει τύχει και αυτό . Υπάρχει κάποιο κατάστημα που μου χρωστάει 500 Ε .

4.) Κόντρες και ίντριγκες υπάρχουν στο χώρο που βρίσκεσαι ... ???

Ελένη Ματζουράνη : Σαφώς και υπάρχουν , δεν γίνεται όλα να είναι ρόδινα . Χαρακτηριστικά να σου αναφέρω Ηλία πως οι παρέες μου δεν σχετίζονται καθόλου με τα υποτιθέμενα  φώτα της προσωρινής δημοσιότητας που βρίσκομαι.


5.) Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρούμε μια τάση η οποία θέλει να σε  εμπλέκει σε θεωρητικές κόντρες . Κατά πόσο αυτό ισχύει ... ???

Ελένη Ματζουράνη : Καλώς η κακώς υπάρχει μια μερίδα ατόμων οι οποίοι χρησιμοποιούν το όνομα μου ( με δόλιο τρόπο ) μόνο και μόνο για να έχουν κάτι να γράψουν . Έχω να πω ότι όσα ακούγονται κατά καιρούς δεν ισχύει τίποτα και δεν με αφορούν  καθόλου όλα αυτά εμένα σαν Ελένη .

6.) Εάν λάβουμε υπόψη το θεωρητικό σενάριο ότι σε 1,2,3 χρόνια από σήμερα σταμάταγες να χορεύεις , με τι άλλο θα μπορούσες να ασχοληθείς ... ??

Ελένη Ματζουράνη : Γνωρίζω πάρα πολύ καλά ότι με αυτό που ασχολούμαι τώρα , σαφώς και δεν γίνεται να το κάνω για μια ζωή , αφού έχει κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης . Όλα στην ζωή είναι κύκλος . Όλοι μας περνάμε ευχάριστες καθώς και δυσάρεστες στιγμές . Παράλληλα σπουδάζω Λογιστική ( στο ΤΕΙ Χαλκίδας ) και λόγο ότι οι γονείς μου διατηρούν λογιστικό γραφείο , σκέφτομαι πολύ σοβαρά τα επόμενα χρόνια να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο τομέα .


7.) Ως επίλογο της συγκεκριμένης συνέντευξης , Ελένη θα ήθελα να μας πεις την ηλικία σου . Αν φυσικά την αποκαλύπτεις αφού εσείς οι γυναίκες στο θέμα αυτό είστε λίγο μυστήριες ... !!!

Ελένη Ματζουράνη : Χαχα ( Γέλια ) ... Δεν έχω κανένα τέτοιο " κόλλημα " , αφού είμαι μόλις 19 ετών . Ηλία Τσίπα σε ευχαριστώ παρά πολύ για τα πλαίσια  που διεξάχθηκε η προαναφερόμενη συνέντευξη και γενικότερα για την  στήριξη που δείχνεις προς το πρόσωπο μου ... !!!









Δεν υπάρχουν σχόλια: