Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ : Η ΠΙΟ SEXY ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΤΡΙΝΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ PATRA GOSSIP NEWS .GR

ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΟΤΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ ΘΕΩΡΕΙΑΙ ΩΣ Η ΠΙΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΛΗ ... ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ LIFESTYLE BLOG ( ΤΣΙΠΑ ΗΛΙΑ ) ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΗΝ  ΡΩΤΗΣΟΥΝ ... !!!


PATRA GOSSIP NEWS .GR :  Ειρήνη σε πρώτη φάση θέλω να μας αναφέρεις κάποιες πληροφορίες για σένα , έτσι ώστε οι αναγνώστες του Patra Gossip News .Gr να έχουν την δυνατότητα να σε γνωρίσουν καλύτερα .




ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ : Να σας πω , ότι λέγομαι Ειρήνη Παρίσι , γεννήθηκα και πλέον κατοικώ μόνιμα στην πόλη της Πάτρας . Αφού τελείωσα το Λύκειο , πήγα στην Σχολή Νοσηλευτικής αλλά στην συνέχεια την παράτησα στο δεύτερο έτος , διότι με κέρδισε ( όπως γίνεται σαφές ) ο χώρος του τραγουδιού .


PATRA GOSSIP NEWS .GR :  Από μικρή ηλικία ονειρευόσουν να γίνεις τραγουδίστρια η όλο αυτό ήρθε μόνο του , εντελώς τυχαία ... ?



ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ: Να σας πω την όλη αλήθεια , όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω χορεύτρια , διότι μέσω του χορού μου δινόταν η δυνατότητα να εκφράσω και να  διοχετεύσω την ενέργεια μου προς τα έξω . Στην συνέχεια όμως καθώς περνούσαν τα χρόνια και μεγάλωνα , ολοένα και περισσότερο καταλάβαινα ότι με ελκούσε ο χώρος του τραγουδιού . Πάντως , σε καμία περίπτωση δεν είχα σκεφτεί να ασχοληθώ επαγγελματικά με τον τραγούδι . Οι φίλοι μου ήταν εκείνοι οι οποίοι με παρότρυναν και με ενθάρρυναν στο να ασχοληθώ αργότερα πιο επαγγελματικά .



PATRA GOSSIP NEWS .GR : Στο σημείο αυτό θέλω να μας πεις , πόσα χρόνια τραγουδάς επαγγελματικά καθώς και με ποιους τραγουδιστές/τριες έχεις συνεργαστεί ... ?



ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ : Συμπλήρωσα 8 χρόνια που τραγουδάω επαγγελματικά και μέχρι σήμερα έχω συνεργαστεί με τους παρακάτω καλλιτέχνες : Χρήστος Δάντης , Κατερίνα Στανίση , Σπύρος Πανταζόπουλος , Μάκης Ζαπίδης , Παράμερος , Πανίτσας , είναι μόνο ορισμένα από τα ονόματα των καλλιτεχνών που είχα την δυνατότητα και την τύχη να συνεργαστώ μαζί τους , μέχρι σήμερα που μιλάμε .

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Φέτος παρατηρήσαμε όλοι μας ότι το νυχτερινό κέντρο που βρισκόσουν , το ROMEO + πραγματικά κατάφερε να κλέψει όλες τις εντυπώσεις και με βάση τα τελικά αποτελέσματα , έγινε σαφές σε όλους μας ,  πως το τέλος της χρονιάς έκοψε πρώτο το νήμα . Θες να μας πεις το μυστικό της επιτυχίας σας ... ?



ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ: Η αλήθεια είναι πως πραγματικά φέτος το ROMEO + πραγματοποιήσε μια άκρως επιτυχημένη  νυχτερινή σεζόν . Υπήρχαν πολλοί και διάφοροι λόγοι που συντέλεσαν σ αυτό . Κατά την προσωπική μου γνώμη και άποψη , η καλή χημεία και κυρίως οι εξαιρετικές σχέσεις που διατηρούσαμε , ήταν ένας από τους πιο καταφατικούς κρίκους στην επιτυχημένη , φετινή μας πορεία που διανύσαμε ... Αυτό άλλωστε περνούσε και στον κόσμο , με αποτέλεσμα να υπήρχαν οι κατάλληλες προϋποθέσεις , για ξέφρενη διασκέδαση , μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες . Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους Πατρινούς και μη , για την απέραντη αγάπη που έχουν δείξει μέχρι στιγμής στην καλλιτεχνική μου πορεία .

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Φέτος το καλοκαίρι σε είδαμε για λίγο στην περιοχή της Κουρούτας και ειδικότερα στο Q Live αλλά για χ -ψ λόγους δεν συνεχίστηκε η επικείμενη συνεργασία .

ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ : Πολύ σωστά όπως το αναφέρατε και εσείς ξεκίνησα να εμφανίζομαι στο προαναφερόμενο νυχτερινό κέντρο , αλλά δεν ήταν μακράς διάρκειας . Στην συνέχεια προσωπική μου επιλογή ήταν να κάνω πιο πολύ guest κυρίως δίπλα στον καλό μου φίλο Γιάννη Πανίτσα , με τον οποίον άλλωστε διατηρώ μια άψογη συνεργασία από κάθε άποψη .



PATRA GOSSIP NEWS .GR : Ειρήνη Παρίση χειμώνα που θα σε δούμε ...?

ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ : Είναι πολύ νωρίς ακόμη να  μιλάμε για τέτοιο ενδεχόμενο . Πάντως κατά πάσα πιθανότητα η επόμενη σεζόν δεν θα με βρει και πάλι στην Πάτρα , με πιο πιθανό προορισμό την Θεσσαλονίκη . Βρισκόμαστε στο στάδιο των συζητήσεων και όταν έρθει η ώρα να το επισημοποιήσουμε μην μου ανησυχείς καθόλου Ηλία , αφού σε σένα θα το αναγγείλω πρώτη ... χαχαχα ( Γέλια ).

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Υπήρχε ανταγωνισμός μεταξύ εσένα και των υπολοίπων τραγουδιστριών του Romeo ... ?

ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ: Είναι κοινώς γνωστό ότι μεταξύ των γυναικών υπάρχει πιο έντονος ανταγωνισμός σε σχέση με το αντίπαλο φύλλο , τους άντρες . Πάντως κάτι τέτοιο δεν υπήρχε μεταξύ εμένα και με τις υπόλοιπες κοπέλες που εμφανιζόμασταν στο  Romeo . Κοινός μας στόχος ήταν ο κόσμος που ερχόταν να μας δει από κοντά , να περνάει καλά . Όλα τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερή μοίρα και κατά την γνώμη μου δεν έχουν και ιδιαίτερη σημασία . Είναι θέματα που δεν ενδιαφέρουν τον κόσμο και τόσο πολύ .



PATRA GOSSIP NEWS .GR : Η οικονομική κρίση σε έχει επηρεάσει και αν " ΝΑΙ " κατά πιο βαθμό ... ?

ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ: Σαφώς και η οικονομική κρίση μας έχει επηρεάσει όλους μας , μηδενός εξαιρουμένου . Βλέπουμε ότι σε καθημερινή βάση , επιχειρήσεις να βάζουν λουκέτο , εργαζόμενους να απολύονται και η μισθοί να περικόπτονται συνεχώς . Έτσι λοιπόν και εγώ από την πλευρά μου , έχω προσπαθήσει και εξακολουθώ να μειώνω τα προσωπικά μου έξοδα , με απώτερο σκοπό να προσαρμοστώ τις ανάγκες μου , στα νέα δεδομένα , που βιώνουμε όλοι μας . Όλοι μας πλέον περνάμε πολύ δύσκολες μέρες , χωρίς καμία αμφιβολία . Ελπίζω και ευελπιστώ πως κάποια μέρα θα αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο φυσικά .

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Κατά την γνώμη σου , ανάμεσα στην φωνή και την εξωτερική εμφάνιση , πιο παίζει σημαντικότερο ρόλο , σε έναν νέο καλλιτέχνη , ο οποίος θέλει να κάνει μια λαμπρή καριέρα ... ?

ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ: Στην ερώτηση σας , δεν μπορώ να απαντήσω μονολεκτικά , δηλαδή να πω η φωνή η εμφάνιση . Πολλά παραδείγματα πρόσφατων καταξιωμένων καλλιτεχνών μας έχουν δείξει ότι ένας συνδυασμός και των δυο παραπάνω στοιχείων , μπορεί να αποτελέσει το " διαβατήριο " , ώστε κάποιος νεαρός/η καλλιτέχνης να έχει βάσιμες ελπίδες , για μια λαμπρή καριέρα στο χώρο του τραγουδιού . Να μην παραλείψουμε βέβαια να αναφέρουμε και την προσωπικότητα του καθενός , η οποία τις περισσότερες φορές , παίζει το σημαντικότερο ρόλο και από την φωνή και από την εμφάνιση .



PATRA GOSSIP NEWS .GR : Κατά πολλούς θεωρείσαι ως η πιο hot εν ενεργεία τραγουδίστρια της Πάτρας και όχι μόνο ... Έτσι λοιπόν στο σημείο αυτό θα ήθελα να σε ρωτήσω , αν θα έκανες ποτέ σου γυμνή φωτογράφηση .

ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ: Πριν απαντήσω στο ερώτημα σας , θα ήθελα να σας ευχαριστήσω σχετικά με το σχόλιο της hot τραγουδίστριας . Τώρα , όσον αφορά το περιεχόμενο της παραπάνω ερώτησης , θα ήθελα να σας πω πως με βάση τα πιστεύω μου , το να μπω στην διαδικασία το να κάνω μια γυμνή φωτογράφηση , δεν θεωρώ πως θα μου προσέφερε  κάτι το ουσιαστικό και ουσιώδες , παρά μόνο λίγα λεπτά προσωρινής δημοσιότητας και τίποτα άλλο παραπάνω .

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Την ηλικία σου την λες ... ?

ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ: Φυσικά και την λέω , δεν έχω κανένα τέτοιο κόμπλεξ .Είμαι 27 χρονών .

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Στα τόσα χρόνια πορείας σου , σαν τραγουδίστρια , έχεις φτάσει στο σημείο στο να πεις ότι έχεις βγάλει χρήματα ... ?




ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ: Σίγουρα στα 8 χρόνια πορείας μου στο καλλιτεχνικό χώρο , έχω βγάλει αρκετά καλά χρήματα , αλλά πάντοτε είχα την τάση στο να επιδίδομαι στον υπερβολικό καταναλωτισμό . Πάντως να μην παραλείψουμε να  αναφέρουμε , ότι ο χώρος στον οποίον βρίσκομαι , δηλαδή ο χώρος του τραγουδιού απαιτεί και πολλά έξοδα εκ μέρους των καλλιτεχνών .

PATRA GOSSIP NEWS .GR : Ειρήνη Παρίσι ολοκληρώνοντας την συγκεκριμένη συνέντευξη θα ήθελα να σε ρωτήσω , πιο στυλ άντρα σε ελκύει και θα μπορούσε να σε κατακτήσει ... ?

ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΡΙΣΗ: Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου το Patra Gossip News .gr , για την τιμή που μου κάνατε να με καλέσετε να μου πάρετε συνέντευξη ,  για τις ερωτήσεις που μου θέσατε και γενικότερα για την δουλειά που έχετε διατελέσει μέχρι σήμερα που μιλάμε ... Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο στυλ άντρα που έχω στο μυαλό μου και θα μπορούσε να με κατακτήσει αυτομάτως . Για μένα ξέχωρα από την εξωτερική εμφάνιση , πιο σημαντικό ρόλο , παίζει ο άλλος που θα επιχειρήσει να με προσεγγίσει , να είναι αυθεντικός , να έχει χιούμορ και πάνω απ όλα να είναι καθαρόαιμο αρσενικό , κάτι το οποίο λείπει στις μέρες μας .














Δεν υπάρχουν σχόλια: