Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Ορισμένες Αλήθειες Για Την Τζούλια Αλεξανδράτου ... !!!

Η συνέντευξη με την Τζούλια διακόπηκε χθες εξαιτίας της ιστορίας με τον διαρρήκτη στο σπίτι τους στη Μύκονο. Του τύπου που ξαφνικά είδε η πρώην μοντέλα μπροστά της στο σαλόνι και άρχισε να ουρλιάζει. Στο πλαίσιο της κουβέντας που ξεκινήσαμε εδώ και μερικές μέρες η Τζούλια μου φαίνεται ειλικρινής. Και μάλιστα δε διστάζει να μιλήσει για πολλά. Όπως και για τα κιλά που έχασε «Υπήρξε μια περίοδος που έχασα τον εαυτό μου. Κλείστηκα μέσα μου και δε γούσταρα ούτε να φάω ούτε την εικόνα μου. Ναι έχασα πολλά κιλά, όμως δεν έφτασα ποτέ σε σημείο να σιχαίνομαι το φαγητό. Δεν έφτασα ποτέ σε σημείο ανορεξίας. Απλά όταν πρωτοβγήκα με τα καλλιστεία ήμουν πιο μπαμπάτσικη και η απότομη μεταβολή κιλών φάνηκε. Και μην εμπιστεύεστε τις φωτογραφίες. Πολλές φορές είναι και η γωνία λήψης που μπορεί να ξεγελάει».



ΠΗΓΗ : Gossip - Tv

Δεν υπάρχουν σχόλια: