Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Ο Διονύσης Βενετιάδης ( Dj Luigi ) Αποκλειστικά Στο Patra Gossip News .Gr ... !!!

Το όνομα του Διονύση Βενετιάδη η αλλιώς Dj Luigi εδώ και πολλά χρόνια έχει συνδεθεί αποκλειστικά και μόνο με το Bijoux Just Clubbing καθώς και με το καλοκαιρινό Sea Through στην περιοχή του Ρίον . Φυσικά ως guest dj έχει καταφέρει να ξεσηκώσει με τις μουσικές του επιλογές , τα περισσότερα στέκια της Πάτρας και των γύρω περιοχών . Πολλοί συμπολίτες μας τον έχουν χαρακτηρίσει ως << ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ >> και για να καταλάβετε τι εννοούμε ακριβώς , αρκεί να τον απολαύσετε από κοντά . Πριν μερικές μερικές μέρες παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στον Τσίπα Ηλία , για λογαριασμό του Patra Gossip News .Gr , την οποία μπορείτε να την διαβάσετε αμέσως τώρα ... 
!!!



Patra Gossip News .Gr : Διονύση ας ξεκινήσουμε την συγκεκριμένη συνέντευξη , λέγοντας μας , από ποια ηλικία έγιναν τα πρώτα βήματα σου , στο να ασχολείσαι με την μουσική , καθώς επίσης και τα εκάστοτε μέρη ( cafe bar - club ) που έχεις περάσει από αυτά ... ?

Dj Luigi : Από σω θυμάμαι γύρω στα 14 μου , ήταν η πρώτη επαφή που είχα με τον χώρο της μουσικής . Σίγουρα μια πολύ ιδιαίτερη εμπειρία για μένα και όπως φάνηκε και στην  συνέχεια , αποτέλεσε καθοριστικό σημείο , για την περαιτέρω σταδιοδρομία μου . Τώρα όσον αφορά το άλλο σκέλος της ερώτησεις σας , σχετικά με τα λεγόμενα μαγαζιά που έχω παίξει μουσική , δόξα σόι ο θεός , είχα την τύχη και την τιμή να με εμπιστευτούν πολλά από αυτά . Φυσικά εκτός από το Bijiux ( από το 2007 )  και το Sea Through ( από το 2009 ) τα οποία αποτελούν την βάση μου , το σπίτι μου και μέσα από τα οποία με έμαθε ο κόσμος , υπάρχουν και αρκετά άλλα . Τέτοια παραδείγματα αποτελούν τα παρακάτω : Opera Cafe Bar ( Βάρδα ) το οποίο ανήκει στον αδερφό μου , το Glamour Cafe ( Ψηλά Αλώνια ) , το Naya ( Γεροκωστοπούλου ) κτλ . 


Sea Through 2012

Patra Gossip News .Gr :  Αγαπημένος Dj και είδος μουσικής ... ?

Dj Luigi : Δύσκολη ερώτηση , διότι υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι Dj . Πάντος αν ήταν να επιλέξω κάποιον ανάμεσα σε όλους αυτούς , τότε θα έδειχνα μια ιδιαίτερη προτίμηση στον David Guetta . Όπως και να το κάνουμε οι συμπάθειες δεν κρύβονται . Όσοι με ξέρουν η καλύτερα και έχει τύχει να  επισκέπτονται τα μέρη που παίζω μουσική , τότε σίγουρα θα έχουν καταλάβει πως το electro house και πιο συγκεκριμένα το deep house αποτελεί το είδος μουσικής που με εκφράζει η κοινώς που το γουστάρω .


Μαζί Με Τον Συνεργάτη Του Κωνσταντίνο Σαράντη 

Patra Gossip News .Gr : Διονύση και τώρα έρχονται τα δύσκολα  , αφού η ερώτηση που θα σου θέσω είναι αρκετά ιδαίτερη . Στο σημείο αυτό θέλω να μας αναφέρεις , ποια κατά την γνώμη σου , αποτελεί την κορυφαία συνεργασία που έχει πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα ... ?

Dj Luigi : Χαχα ... Καθόλου δύσκολη ερώτηση , το αντίθετο μάλιστα . Στην χάλασα ε ... ??? Χαχα . Το γεγονός ότι τόσα χρόνια συνεργάζομαι με τον Κωνσταντίνο Σαράντη ( Dj Saradis ) , τόσο αρμονικά , χωρίς να δημιουργηθεί ποτέ η παραμικρή παρεξήγηση , αυτομάτως για εμένα σαν Διονύση αποτελεί το πιο σημαντικό σημείο της μέχρι τώρα καριέρας μου . Το συγκεκριμένο πρόσωπο σίγουρα δεν είναι τυχαίο , αφού οι συνεργασίες και οι γνώσεις που διαθέτει πάνω στον τομέα που ασχολείται , είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές . Επίσης δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω την διασκευή που έκανα μαζί του, στο " ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ " καθώς επίσης και με τον άλλον κορυφαίο Πατρινό Dj Γιώργο Λιακόπουλο ( Dj Gogos ) στο " JUS JACK " όπως και η συνεργασία με τον Dj Dello στο " LIQUID " .


Patra Gossip News .Gr : Αν ήταν να πεις ένα ευχαριστώ σε ποιον θα το έλεγες .. ?


Dj Saradis - Λ.Ανδριόπουλος - Dj Luigi - Dj Gogos

Dj Luigi : Υπάρχουν δυο πρόσωπα , στα οποία οφείλω και χρωστάω πάρα πολλά σχετικά με το σημείο που βρίσκομαι εδώ σήμερα . Συγκεκριμένα επί της ευκαιρίας θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ , μέσα από την καρδιά μου , στον Αλέξη Παπαγιαννόπουλο , ο οποίος ήταν από τους πρώτους ανθρώπους που πίστεψαν σε μένα και με εμπιστεύτηκαν . Η πιο τρανή απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στο Bijoux . Επίσης πολύτιμη και καταλλύτικη θα χαρακτήριζα την βοήθεια που μου δόθηκε , από τον πρώην φωτιστή του Bijoux , τον Γιώργο Λαζανά .

Patra Gossip News .Gr : Μελλοντικά τι να περιμένουμε από τον Dj Luigi ... ?

Dj Luigi : Πάνω από όλα ελπίζω και ευελπιστώ να έχω την υγεία μου , που είναι το πιο σημαντικό και η βάση για την επίτευξη και των υπόλοιπων στόχων . Από την φύση μου είμαι άνθρωπος εκ του ασφαλούς , δηλαδή δεν μου αρέσει να πηγαίνω στο μέλλον με πυξίδα το άγνωστο . Πάντος από την άλλη πλευρά με γοητεύει αφάνταστα το νέο , το καινούργιο και γενικότερα οι προκλήσεις που παρουσιάζονται στο δρόμο μου .



Patra Gossip News .Gr : Ολοκληρώνοντας Διονύση θεωρείς ότι οι πισώπλατες μαχαιριές έχουν αποτελέσει μέρος του παρελθόντος η ακόμη και του τρέχοντος παρόντος , στην ζωή σου ... ?

Dj Luigi : Σίγουρα οι υποψίες υπάρχουν , αλλά χωρίς αποδείξεις δεν μπορείς να κατηγορείς κάποιον έτσι .






Δεν υπάρχουν σχόλια: