Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Νάντια Μπουλέ «Κάποιοι ενοχλούνται. Δεν θα απολογηθώ»


Νάντια Μπουλέ new 2
Τα νούμερα τηλεθέασης του «Black Out» και οι αρνητικές κριτικές που έχει δεχθεί ήταν μερικά από τα θέματα που σχολίασε η Νάντια Μπουλέ σε συνέντευξή της στο «TV Έθνος».

Όταν ρωτήθηκε αν είναι ευχαριστημένη από το «Black Out» και τα νούμερα τηλεθέασής του, η Νάντια Μπουλέ απάντησε: «Είμαι πάρα πολύ. Είναι ένα κόνσεπτ πολύ ιδιαίτερο και αστείο και όλη η ομάδα που δούλεψε γι’ αυτή την εκπομπή έκανε ό, τι καλύτερο μπορούσε. Το αποτέλεσμα με ενθουσίασε από το πρώτο επεισόδιο και ευτυχώς ενθουσίασε και πολύ ακόμα κόσμο» είπε, ενώ για τα αρνητικά σχόλια που έχει δεχθεί η εκπομπή σχολίασε: «Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να απαντήσω. Γιατί σε κάθε περίπτωση υπάρχουν καλά, μέτρια και κακά σχόλια. Προσωπικά, μου έρχονται κυρίως θετικά σχόλια από κόσμο που γελάει πολύ κάθε εβδομάδα και δεν έχω λόγο να μη μένω σε αυτά».

Όσο για τις σκληρές κριτικές που αφορούν την ίδια προσωπικά: «Όταν είναι καλοπροαίρετη η κριτική, ακόμα κι αν είναι σκληρή, τη λαμβάνω σοβαρά υπόψη μου. Στα αναληθή δημοσιεύματα στενοχωριέμαι, αλλά όταν γίνεται εμμονική η κριτική από κάποιους ανθρώπους, δεν την αφήνω να με επηρεάσει. Ίσως κάποιους τους ενοχλεί ότι το ότι έχω δοκιμάσει διαφορετικά πράγματα τηλεοπτικά ή μουσικά, αλλά δεν θεωρώ ότι έχω να απολογηθώ γι’ αυτό» τόνισε.

Τέλος, όταν ρωτήθηκε αν θεωρεί πως είναι παρεξηγημένο τηλεοπτικό πρόσωπο, δήλωσε: «Δεν μου αρέσουν καθόλου οι μιζέριες κι οι γκρίνιες. Είμαι αυτό που βλέπει και αντιλαμβάνεται ο καθένας που παρακολουθεί, άσχετα με τις κακίες που μπορεί να λέει ο οποιοσδήποτε».

ΠΗΓΗ : Yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: