Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

« Θα έκανα βίζιτες για την μάνα μου » είχε δηλώσει γνωστή τραγουδίστρια ... !!!


Σάσα Μπάστα φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «Nitro» και εκτός από τις πικάντικες δηλώσεις της, μας παρουσίασε το νέο της στήθος
 








Το μοντέλο και τραγουδίστρια απάντησε σε όλους εκείνους που την κατηγορούν ότι κάνει βίζιτες, ξεκαθαρίζοντας πως θα το έκανε πράξη μόνο αν θα μπορούσε να βοηθήσει την μαμά της να ξεπεράσει το πρόβλημα υγείας της.
«Έφτασα μέχρι το σημείο να σκέφτομαι την αυτοκτονία, μόνο από αυτά που ακούγονταν για εμένα, κι ας ήξερα η ίδια ότι δεν τα είχα κάνει. Μακάρι να έκανα βίζιτες, αν αυτό βοηθούσε με κάποιο τρόπο τη μαμά μου. Όμως ούτε έκανα, ούτε θα κάνω. Η μητέρα μου έκανε πέντε εγχειρήσεις σε δημόσιο νοσοκομείο», δήλωσε χαρακτηριστικά η Σάσα.
Στη συνέχεια, εξομολογήθηκε ότι: «Δεν έχω μετανιώσει για το σέξι προφίλ μου. Έτσι είναι ο τρόπος μου, έτσι θα μιλήσω, έτσι θα αγγίξω κάποιον, έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάνω βίζιτες και πίνω ντραγκς».

ΠΗΓΗ : www. sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: