Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Δέσποινα Ολυμπίου «Η ζωή μου μετά τον Μιχάλη Χατζηγιάννη»


Δέσποινα Ολυμπίου new
Στην κάμερα της εκπομπής «Κορίτσια για σπίτι» του Makedonia TV μίλησε η Δέσποινα Ολυμπίου για την επιστροφή της στη δισκογραφία χωρίς τον Μιχάλη Χατζηγιάννη.

Μετά το τέλος της πολυετούς συνεργασίας της με τον πρώην σύντροφό της, η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε πως έχει ολοκληρώσει το νέο της άλμπουμ του οποίου τη μουσική πλέον υπογράφει ο Γιάννης Χριστοδουλόπουλος, ενώ για τα σχόλια μετά τον χωρισμό της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη τόνισε: «Είμαι άνθρωπος που ακούω, που μαθαίνω, που συζητάω… Είναι ενδιαφέρον να βλέπεις τι πιστεύουν για σένα αλλά δεν μπορώ να είμαι έρμαιο της άποψης του καθενός, γιατί όλοι έχουμε από μία άποψη. (...) Δεν γίνεται να εξαρτάται η ψυχολογία μου και η ισορροπία μου σαν άνθρωπος από την άποψη κάποιου που δεν με ξέρει καθόλου. Σίγουρα η εικόνα καμιά φορά μπορεί να είναι πολύ διαφορετική από την πραγματικότητα και το βλέπω και σήμερα από το τι μου λέει ο κόσμος. Ξέρω ποια είμαι, ξέρω τι κάνω, τι επιλέγω, τι μου αρέσει και επιλέγω να έχω κάποιους ανθρώπους συντροφιά, κάποιους φίλους, συνεργάτες και να πορεύομαι έτσι και να είμαι ευτυχισμένη».

Η ίδια όμως πώς χαρακτηρίζει τον εαυτό της; «Φυσικά και είμαι και κορίτσι για σπίτι και για διασκέδαση και για παρέα και για όλα. […] Κοίταξε ,το σπίτι το αγαπώ, είμαι γυναίκα που της αρέσει να φροντίζει το σπίτι της, να μαγειρεύει, να έχει κόσμο στο σπίτι. Φυσικά, όμως, είμαι χαρακτήρας που νιώθω ότι μπορώ να τα κάνω όλα, που μπορώ να τα κάνω και καλά! Δεν περιμένω τους άλλους, αν θέλω να κάνω κάτι. Το κάνω μόνη μου και το κάνω και άμεσα. Αυτό μου βγάζει μια εικόνα που έχω πιο δυναμική».



ΠΗΓΗ : Yupi .gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: