Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΝΤΡΕΑ ΤΖΟΥΔΑ ... !!!


























Η.Τ :  Καταρχάς Αντρέα θες να μας πεις λίγα πράγματα για τον εαυτό σου .. ?

Α.ΤΖ : Να συστήσω τον εαυτό μου , σε όσους δεν με ξέρουν , λέγομαι Αντρέας Τζούδας , γεννήθηκα στην Πάτρα το 1987 ( άρα είμαι 24 χρονών ) , έχω τελειώσει ΤΕΕ Μηχανολογίας και επίσης είμαι φοιτητής στο ΤΕΙ Πάτρας στο τμήμα Μηχανολογίας .

Η.Τ : Ποια ήτανε η πρώτη σου επιχειρηματική δραστηριότητα ... ?

Α.ΤΖ : Η πρώτη μου ενεργή επιχειρηματική απόπειρα ( δραστηριότητα ) ήτανε περίπου πριν 3-4 χρόνια στη Ραδινού της Αγίου Νικολάου το έτος 2008 , όπου εγώ μαζί με κάποιους φίλους μου , ανοίξαμε το λεγόμενο DESTINY . Το μαγαζί αρχικά πήγαινε αρκετά καλά , αλλά στη συνέχεια λόγο του γεγονότος ότι αποχώρησαν οι υπόλοιποι μέτοχοι ( για διάφορους προσωπικούς λόγους ) , έμεινα στην ουσία μόνος μου και όπως καταλαβαίνετε η διοίκηση ενός τέτοιου μαγαζιού ήτανε αρκετά δύσκολη μόνο εκ μέρους μου , με αποτέλεσμα να κλείσει οριστικά .

Η.Τ : Αντρέα από μικρός είχες βάλει στόχο κάποια μέρα να ανοίξεις το δικό σου μαγαζί η όλο αυτό ήρθε μόνο του... ?

Α.ΤΖ : Κοιτάξτε να δείτε , η περίπτωση του DESTINY ήτανε αρκετά ιδιαίτερη θα έλεγα , αφού το όλο " θέμα " ήρθε εντελώς από μόνο του , χωρίς βέβαια να το έχω προγραμματίσει από πριν . Πάνος ξέχωρα με την παραπάνω επιχειρηματική μου δραστηριότητα , από μικρός ήθελα κάποια μέρα να ανοίξω το δικό μου μαγαζί . Το όνειρο μου αυτό πραγματοποιήθηκε στο έπακρον με την συμμετοχή μου στο GLAMOUR από τον Αύγουστο του 2011 . Πάντως οι φιλοδοξίες μου δεν σταματούν εδώ , αφού στο μέλλον σκέφτομαι και το ενδεχόμενο να εμπλακώ πιο ενεργά και με τα  club . Βέβαια τώρα για τώρα επικεντρώνομαι ( σώματι και ψυχή ) μόνο στο GLAMOUR .


Η.Τ : Μέχρι στιγμής πως είναι η  συνεργασία με τον Λευτέρη και τον Αλέξη ... ?

Α.ΤΖ : Πραγματικά στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου , τον Λευτέρη και τον Αλέξη , οι οποίοι από την πρώτη στιγμή με αγκάλιασαν , με καλωσόρισαν στο μαγαζί τους και μου έκαναν την τιμή να συνεργαστούν μαζί μου ( σε επαγγελματικό επίπεδο ) , διότι προσωπικά με τα παιδιά γνωριζόμαστε πολλά χρόνια και κάναμε αρκετή παρέα θα έλεγα .

Η.Τ : Που πιστεύεις ότι κρύβετε η φετινή επιτυχία του Glamour ?

Α.ΤΖ : Κατά την προσωπική μου άποψη , το μεγαλύτερο μερίδιο επιτυχίας της φετινής χρονιάς που διανύουμε , οφείλετε τόσο στην τιμολογιακή πολιτική που ακολουθήσαμε όλη την χρονιά σαν μαγαζί , καθώς και στα Party που διοργανώναμε σε καθημερινή βάση . Δηλαδή μια ανάμειξη καλής προσιτής τιμής και πραγματικής αυθεντικής διασκέδασης . Επίσης θα πρέπει να πω ότι όλα τα παιδιά με τα όποια συνεργαστήκαμε φέτος , είχαμε μια άψογη συνεργασία και ευελπιστούμε η χημεία μας αυτή να συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά που έρχεται σε λίγες μέρες .


Η.Τ : Πιο είναι το μοτίβο που ακολουθείς γενικότερα στην ζωή σου ... ?


Α.ΤΖ : Το μοτίβο που με χαρακτηρίζει γενικότερα σαν άνθρωπο σαν σήμερα , είναι οτι " ΕΙΝΑΙ ΝΑ  ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ " 


Η.Τ : Αντρέα τι μισής περισσότερο σε έναν άνθρωπο ... ?

Α.ΤΖ : Με πολύ λίγα λόγια θα έλεγα την αχαριστία και το ψέμα .


Η.Τ : Το χρονικό διάστημα αυτό στα προσωπικά σου πως είσαι ... ?

Α.ΤΖ : Είμαι αρκετά καλά , μια χαρά ...



Η.Τ : Τι εύχεσαι στους αναγνώστες του PATRA GOSSIP NEWS ... ?

Α.ΤΖ : Εύχομαι σε όλο το κόσμο , υγεία , ευτυχία και ο καινούργιος χρόνος που έρχεται να μας φέρει αυτή την αυτοπεποιήθεση και την ελπίδα , που τόσο έχει ανάγκη ο Έλληνας και πάντοτε σε οποιαδήποτε φάση και αν βρισκόμασταν μας χαρακτήριζε σαν έθνος .







Δεν υπάρχουν σχόλια: